آغاز همایش پژوهش‌های کاربردی در ارتقای سلامت در اصفهان

آغاز همایش پژوهش‌های کاربردی در ارتقای سلامت در اصفهان

خبرگزاری تسنیم: دبیر علمی همایش ملی پژوهش‌های کاربردی در ارتقای سلامت گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان امسال برگزار کننده نخستین همایش ملی پژوهش‌های کاربردی در ارتقای سلامت است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حیدرعلی عابدی ظهر امروز در همایش ملی پژوهش‌های کاربردی در ارتقای سلامت اصفهان اظهار کرد: در این همایش 362 مقاله از سطح کشور به دبیر خانه همایش واصل شده که 15 درصد مقالات رسیده مروری بوده و بقیه آنها مقالات پژوهشی بوده است.

وی تصریح کرد: از تعداد مقالات واصله 78 مقاله به صورت سخنرانی در دو روز همایش ارائه و 98 مقاله به شکل پوستر در معرض دید مخاطبان قرار می‌گیرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان افزود: 60 مقاله به صورت پوستر الکترونیک ارائه می‌شود و نزدیک به 126 مقاله به دلیل محدودیت در ظرفیت پذیرش قابل ارائه نبود.

وی خاطرنشان کرد: 20 دوره قبل همایش‌های پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد خوراسگان به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شد که 21 دوره آن در قالب ملی برپا که استقبال خوبی از آن شده است.

عابدی گفت: امید است با برگزاری این همایش و کارگاه‌های جانبی آن، دانشکده پرستاری و مامایی بتواند با مشارکت صاحب نظران و اندیشمندان این حیطه به نحو مطلوبی رسالت خویش را محقق سازد.

وی اظهار کرد: بدون شک با گسترش دانش بشر روش‌های تحقیق و راه‌های به کارگیری نتایج آن در حال دگرگونی مستمر است و این خود به یکی از موضوعات چالش‌برانگیز تبدیل شده است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon