ژنو جبهه برخورد با مستکبران در میدان دیپلماسی بود

ژنو جبهه برخورد با مستکبران در میدان دیپلماسی بود

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه خوی گفت: ژنو جبهه برخورد با زیاده‌خواهان و مستکبران در میدان دیپلماسی بود.

حجت الاسلام والمسلمین سید رضی موسوی شکوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ارومیه اظهار کرد: توافقات مذاکرات ژنو فرصت جدیدی را در زمینه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران بوجود آورده است.

وی گفت: البته در این زمینه چند موضوع نیاز به توجه جدی دارد یکی اینکه این توافق شروع کار است و برای رسیدن به یک نتیجه نهایی هنوز زمان طولانی لازم است.

حجت‌الاسلام شکوری تصریح کرد: دیگر اینکه نام این مذاکرات را مقام معظم رهبری نرمش قهرمانانه عنوان کردند بدین معنی که ژنو جبهه‌ای در برخورد با تجاوز کاران و زیاده خواهان و مستکبران جهان در میدان دیپلماسی و مذاکره است.

امام جمعه خوی بیان کرد: موضوع دیگری که در اینجا اهمیت می‌یابد، مسئله انرژی هسته‌ای است، این امر یکی از ده‌ها مشکل نظام جمهوری اسلامی با استکبار جهانی است و هنوز موضوعات مهم دیگری وجود دارد که حل نشده‌اند.

وی بیان کرد: این فرصت در سایه مقاومت ملت متعهد ایران در صحنه های مختلف و تدبیرهای رهبر معظم انقلاب و تلاش دولت مردان به‌وجود آمده است.

حجت‌الاسلام شکوری افزود: بنابراین برای به نتیجه رساندن این حرکت همواره وحدت، انسجام و عزم ملی لازم است بدین جهت باید همه شخصیت‌ها، جریان‌ها و گروه‌های سیاسی هماهنگی خود را حفظ و از زیر سئوال بردن این اقدام خودداری کنند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon