کشتیرانی جمهوری اسلامی دوباره از اتحادیه اروپا شکایت می‌کند

کشتیرانی جمهوری اسلامی دوباره از اتحادیه اروپا شکایت می‌کند

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اقدام اتحادیه اروپا در تحریم دوباره این شرکت گفت:‌ پس از مشورت با وکلای‌مان، شکایت جدیدی از اتحادیه اروپا طرح خواهیم کرد.

محمدحسین داجمر در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، افزود: دیروز (پنج‌شنبه) حکم دادگاه اروپا در خصوص لغو تحریم‌های کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران قطعی شد. اما متأسفانه دوباره تحریم جدیدی را تصویب کردند تا بتوانند حکم برائت دادگاه را که برای ما صادر شده بود خنثی کنند.

وی با بیان "باید با وکلای کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران دراین‌باره مشورت کنیم"، تصریح کرد:‌ قاعدتاً اقدام متقابلی را در خصوص تحریم جدید اتحادیه اروپا انجام خواهیم داد.

مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به این پرسش که این اقدام متقابل چه خواهد بود، اظهار کرد:‌ سری قبل که کشتیرانی از سوی اتحادیه اروپا تحریم شد ما از همان ابتدا اقدام خاصی را انجام ندادیم و یک‌سری مذاکرات در این رابطه صورت گرفت تا اعلام کنیم که ادعای آنها واهی است.

داجمر ادامه داد:‌ زمانی‌که این واقعیت را نپذیرفتند ما اقدام به طرح شکایت از اتحادیه اروپا کردیم. این‌بار نیز احتمالاً همین‌طور خواهد شد، چون مستنداتی که اتحادیه اروپا گفته در همان لایحه قبلی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران کاملاً مطرح شده است.

وی با یادآوری "بر اساس همین لایحه دفاعی دادگاه عمومی اروپا به‌نفع ما حکم داد"، اظهار کرد:‌ باید ببینیم این داستان چیست، در گام اول با وکلا مشورت کنیم و احتمالاً شکایت جدیدی از اتحادیه اروپا طرح خواهد شد.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه