«کلاشینکف» به اندازه سه فیلم کار برد/اگر امروز «گشت ارشاد» اکران می‌شد جنجالی نبود

«کلاشینکف» به اندازه سه فیلم کار برد/اگر امروز «گشت ارشاد» اکران می‌شد جنجالی نبود

خبرگزاری تسنیم: سعید سهیلی کارگردان فیلم «کلاشینکف» گفت: برای ساخت فیلم «کلاشینکف» بالای ۶۰ جلسه فیلم برداری داشتیم و من به اندازه ساخت سه فیلم سینمایی سختی کشیدم.

سعیدسهیلی در‌گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، در مورد سختی های ساخت فیلم «کلاشینکف» گفت: تعداد لوکیشن های زیادی برای این فیلم استفاده شد و همین‌طور بالای 60 جلسه فیلم برداری داشتیم و نسبت به کار قبلی‌ام تعداد کاراکترهای بیشتری در این فیلم حضور داشتند که همه این‌ها کار را سخت می‌کرد و من برای این فیلم به اندازه سه فیلم سینمایی سختی کشیدم.

سهیلی با اشاره به اینکه برای صداگذاری و موسیقی این فیلم هنوز تصمیم نهایی نگرفته‌ایم، گفت: تدوین این فیلم را سپیده عبدالوهاب به‌عهده دارد و تا یک ماه دیگر نیز ادامه دارد.

سهیلی در مورد شباهتی که به لحاظ مضمونی بین «گشت ارشاد» و «کلاشینکف» وجود دارد گفت:  تنها تشابهی که بین «کلاشینکف» و «گشت‌ارشاد» وجود دارد اینکه فیلمی اجتماعی است  با رگه هایی از طنز وگرنه فیلم به لحاظ ساخت و داستان فیلمی مستقل است.

سهیلی در پاسخ به اینکه ممکن است «کلاشینکف» هم حاشیه هایی چون فیلم «گشت ارشاد» را داشته‌ باشد، گفت: «گشت ارشاد» فیلمی جنجالی نبود و به خاطر شرایط سیاسی آن‌روز جنجال و حاشیه برای این فیلم ساخته شد و اگر فیلم گشت ارشاد را امروز اکران می کردند جنجالی برای آن  شکل نمی‌گرفت.

«کلاشینکف» فیلم پربازیگری است که در آن بازیگرانی چون رضاعطاران، پولادکیمیایی، ابوالفضل پورعرب، شهرام حقیقت‌دوست، ساعد سهیلی و جمشید هاشم‌پور حضور دارند. فیلمبردار این فیلم فرشاد محمدی و طراح صحنه و لباس بابک کریمی است و محسن دارسنج و بهروز معاونیان طراح گریم و صدابردار این فیلم هستند.

فیلمنامه «کلاشینکف» را مهدی محمدنژادیان و سعید سهیلی نوشته‌اند و داستان مردی است که با یک کلاشینکف در خیابان حضور دارد.

انتهای‌پیام/1

 

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران