فروزان: کی‌روش دیگر مرا دوست ندارد/ این بار مقابل استقلال اذیت نشدم

فروزان: کی‌روش دیگر مرا دوست ندارد/ این بار مقابل استقلال اذیت نشدم

خبرگزاری تسنیم: دروازه‌بان تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: همیشه در بازی‌های استقلال جهنم جلوی چشمم می‌آمد اما امروز اذیت نشدم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محسن فروزان در خصوص دیدار تیمش مقابل استقلال عنوان کرد: مسابقه خوبی بود و ما سوار بر بازی بودیم اما بدشانسی گریبانگیرمان شد و نتوانستیم پیروز شویم.

وی با اشاره به نحوه عملکرد خودش افزود: از خداوند ممنونم که لطفش دوباره شامل حال من شد و توانستم یک بازی خوب انجام دهم. از سازمان لیگ هم تشکر می‌کنم که مانند بازی با پرسپولیس مرا به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب کرد. از این بابت واقعا خوشحال هستم.

دروازه‌بان تیم گسترش فولاد تبریز در خصوص این که چند وقتی است به تیم ملی دعوت نمی‌شود، گفت: من همه سعی و تلاشم را می‌کنم که به تیم ملی دعوت شوم اما انگار از دل کی‌روش بیرون رفته‌ام. او به من اعتقاد زیادی داشت و همیشه در اردوها به من می‌گفت که مانند پسرش هستم اما گویا دیگر مرا دوست ندارد و از دلش بیرون رفته‌ام.

فروزان درباره این که چند واکنش خوب مقابل حملات استقلال داشت، خاطرنشان کرد: در این یکی‌، دو هفته با جدیت زیادی تمرین کردم، چون می‌دانستم بازی سختی در پیش داریم. مقابل استقلال همیشه جهنم را جلوی چشمم دیده‌ام اما امروز زیاد اذیت نشدم و کمتر این اتفاق افتاد. خوشحالم که توانستم زحمات بچه‌ها را در انتهای زمین جمع و جور کنم و نگذارم دروازه تیمم باز شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon