شرط‌وشروط خودروسازان ایرانی برای همکاری با خارجی‌ها/ورود ۱۰خودروی جدید تا دو سال آینده

شرط‌وشروط خودروسازان ایرانی برای همکاری با خارجی‌ها/ورود 10خودروی جدید تا دو سال آینده

خبرگزاری تسنیم:مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا از شرط‌وشروط خودروسازان ایرانی برای همکاری با خارجی‌ها از جمله همکاری فنی، انتقال تکنولوژی، بالابردن محصولات ساخت داخل و ارتقاء سطح فنی قطعات خبر داد و گفت: ۱۰خودروی جدید تا دو سال آینده وارد بازار می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سعید مدنی مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا در حاشیه همایش بین المللی صنعت خودرو با حضور در جمع خبرنگاران ضمن بیان این که نتایج مذاکرات امروز مثبت و خودروسازان نظرات خود را به شرکای خارجی اعلام نموده‌‌اند، اظهار داشت: لغو تحریم‌های بین‌المللی باعث می‌شود عملکرد برخی از شرکت‌های خودروساز که با افت تولید روبه‌رو شده بودند تغییرات قابل توجهی کند و تولید آنها افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه خودروسازان داخلی اعلام نموده‌اند که هر شرکت خارجی که حائز شرایط ما باشد در آینده طرف تجاری صنعت خودروسازی کشور قرار خواهد گرفت، اضافه کرد: البته باید این نکته را متذکر شوم که شرکت‌های خودروساز بزرگ تمایل زیادی به همکاری با شرکت‌های‌ ایرانی داشته و این همایش بستر مناسبی را برای تعمق این همکاری‌ها به وجود آورده است. 

مدنی اضافه کرد: بازار ایران بسیار بزرگ و بستر، بستر مناسبی برای فعالیت شرکت‌های خارجی به شمار می‌آید البته همکاری‌های فنی، انتقال تکنولوژی، بالابردن محصولات ساخت داخل و ارتقاء سطح فنی قطعات از جمله شروط ما برای همکاری با خودروسازان خارجی به شمار می‌آید.

مدیرعامل شرکت سایپا با بیان این مطلب که در 2 سال آینده 10 مدل خودرو وارد بازار خواهد شد، اظهار داشت: همچنین خطوط تولیدی که به دلیل تحریم با مشکلات متعددی روبه‌رو بودند، نیز فعال خواهند شد.

مدنی اضافه کرد: سال آینده چند محصول جدید از سوی این شرکت خودروساز معرفی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تا پایان سال وانت پراید و تیبا 2 به بازار عرضه می‌شود اظهار داشت: در مورد تولید سراتو هم‌اکنون در حال مذاکره با شرکت کیا هستیم البته با لغو تحریم‌های بین‌المللی بر صنعت خودرو به نتایج مثبت این مذاکرات امیدوارم و در آینده سراتو با همکاریهای صورت گرفته تولید خواهد شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه