تصمیمی برای بازنگری در شراکت آزادراه تهران- شمال اتخاذ نشد/در قیمت مسکن دخالت نمی‌کنیم

تصمیمی برای بازنگری در شراکت آزادراه تهران- شمال اتخاذ نشد/در قیمت مسکن دخالت نمی‌کنیم

خبرگزاری تسنیم: در حالی که روز گذشته معاون وزیر راه از کنار گذاشتن بنیاد از آزادراه تهران شمال خبر داده بود، وزیر راه و شهرسازی در این باره گفت که تصمیمی برای بازنگری در شراکت آزادراه تهران شمال اتخاذ نشده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، عباس آخوندی در حاشیه مراسم اختتامیه نمایشگاه راه و شهرسازی اظهار داشت: نظر من درباره مسکن روشن است، براساس اقتصاد آزاد اساسا مخالف مداخله در قیمت‌گذاری هستم نه تنها در بخش مسکن بلکه در هر چیز دیگری. 

وی افزود: فکر می‌کنم با عرضه فراوان، قیمت‌ها به نرخ تعادلی برسد لذا همان نظر قبلی‌ام را دارم و فکر می‌کنم در حال حاضر در حوزه مسکن عرضه بسیار خوب است و نیازی به دخالت دولت نیست. 

این عضو کابینه دولت تصریح کرد: همیشه نظرم این بوده که با قیمت دستوری مخالفم، باید عرضه فراوان شود که در حال حاضر نیز عرضه در بخش مسکن خوب است. 

وی با تاکید بر اینکه با عرضه مسکن خوب دلیلی برای افزایش قیمت وجود ندارد، گفت: در خصوص آزادراه تهران شمال دو بحث مطرح است. یکی فعال کردن وضع موجود است که ما با همین وضع براساس قرارداد قبلی دستور دادیم و کارگاه‌ها در حال فعالیت است. 

آخوندی ادامه داد: یک بحث هم این است که بخواهیم نسبت به مسائل حقوقی و بحث شراکت در این پروژه بازنگری کنیم. 

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه تاکنون در این خصوص هیچ تصمیمی نگرفته‌ایم، گفت: مذاکرات با شریک و پیمانکاران پروژه در حال انجام است و همزمان کارگاه‌ها نیز فعال هستند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه