اعتراض ۵ اتحادیه دانشجویی نسبت به لغو سخنرانی نمایندگان تشکل‌ها در حضور رئیس‌جمهور

اعتراض 5 اتحادیه دانشجویی نسبت به لغو سخنرانی نمایندگان تشکل‌ها در حضور رئیس‌جمهور

خبرگزاری تسنیم: ۵ اتحادیه دانشجویی کشور با صدور بیانیه‌ای نسبت به لغو سخنرانی نمایندگان اتحادیه‌های دانشجویی در حضور رئیس‌جمهور در دانشگاه شهید بهشتی اعتراض کردند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، 5 اتحادیه دانشجویی کشور در آستانه حضور رئیس‌جمهور در دانشگاه شهید بهشتی به‌مناسبت گرامی‌داشت روز دانشجو، با صدور بیانیه‌ای نسبت به لغو سخنرانی نمایندگان اتحادیه‌های دانشجویی در حضور رئیس‌جمهور اعتراض کردند.

متن کامل این بیانیه به‌شرح ذیل است:

16 آذر روز دانشجو نام‌گذاری شد تا ضمن زنده نگه‌داشتن شعار همیشگی جنبش دانشجویی ایران یعنی مبارزه با استکبار و استعمار، جایگاه خیل عظیم دانشجویان و آینده‌سازان کشور مورد احترام واقع شود.

ازهمین‌رو حضور ریاست محترم جمهوری جناب آقای روحانی در این روز در دانشگاه شهید بهشتی، مایه خوشحالی دانشجویان شد و در جلسه‌ای با حضور مسئولان وزارت علوم، مقرر شد که نمایندگان اتحادیه‌های دانشجویی کشور چند دقیقه‌ای دغدغه‌ها و مواضع خود را با رئیس‌جمهوری کشورشان صمیمانه در میان بگذارند.

اما متأسفانه دیری نپایید که این احترام به توهین مبدل و سخنرانی نمایندگان اتحادیه‌ها از طرف برگزارکنندگان جلسه لغو شد.

ما ضمن اعتراض به عدم برآورده شدن این حداقل توقع دانشجویان و دیگر برخوردهای نامناسب و توهین‌آمیز صورت گرفته در روند دعوت و توزیع کارت‌های جلسه، این‌گونه اقدامات را نشانه عدم صداقت متولیان جلسه و اهانت به دانشجو در روز دانشجو دانسته از رئیس‌جمهور می‌خواهیم که بستر لازم برای طرح آزادانه دغدغه‌های دانشجویان را فراهم آورند، چراکه بر این باوریم هدف شما از حضور در جمع دانشجویان، برای تکریم و احترام به ساحت دانشگاه و دانشجویان و شنیدن مطالب آنان است، نه یک حضور نمایشی و تشریفاتی.

دفتر تحکیم وحدت

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور

جنبش عدالت‌خواه دانشجویی

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon