خدا ایرانی‌ها را دوست داشت که با آرژانتین هم‌گروه شدیم/ قبل از دربی برمی‌گردم

خدا ایرانی‌ها را دوست داشت که با آرژانتین هم‌گروه شدیم/ قبل از دربی برمی‌گردم

خبرگزاری تسنیم: هافبک تهاجمی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد تا پیش از بازی برگشت این تیم مقابل استقلال به جمع سرخپوشان تهرانی باز خواهد گشت.

امید عالیشاه در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با ابراز ناراحتی از آخرین وضعیت خود اظهار داشت: در استارتی که در آخرین دقایق بازی پرسپولیس - ذوب‌آهن زدم متاسفانه مجدداً از همان ناحیه‌ای که مصدوم شده اما به تازگی خوب شده بودم، آسیب دیدم. در آن لحظه بازیکن ذوب‌آهن هُلم داد و این نکته باعت مصدومیتم شد.

هافبک تهاجمی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین تاکید کرد: این مصدومیت خیلی برای من بد شد و از شدت ناراحتی در شوک مصدومیت و پارگی از ناحیه عضله همسترینگ هستم.

وی در خصوص دلایل مصدومیت خود گفت: فکر کنم بد گرم کردم یا به حدی که لازم بود آماده و با شرایط خوب به زمین نرفتم. متاسفانه بازهم مصدوم شدم و با نظر دکتر کیهانی 3 تا 4 روز استراحت می‌کنم و بعد از آن فیزیوتراپی خواهم کرد. براساس گفته دکتر کیهانی تا 3 هفته قادر به بازی نیستم و از هفته بیستم یا بیست‌ویکم می‌توانم برای پرسپولیس بازی کنم. قطعاً چند هفته قبل از دربی برمی‌گردم و در ترکیب پرسپولیس قرار می‌گیرم.

عالیشاه در خصوص فاصله 2 امتیازی پرسپولیس با تیم‌های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران تاکید کرد: برای بازگشت مجدد به صدر جدول باید تلاش بیشتری داشته باشیم، چون هدف این فصل ما قهرمانی است. ما نباید همه چیز را برای هفته‌های پایانی بگذاریم و باید تلاش کنیم که زودتر به صدر جدول برگردیم.

هافبک تهاجمی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص تیم‌های هم‌گروه ایران در جام جهانی نیز گفت: فکر می‌کنم خدا خیلی مردم ایران را دوست داشت که با آرژانتین هم‌گروه شدیم، چون بیشتر ایرانی‌ها دوست داشتند که آرژانتین در گروه ما باشد. به نظرم با قرعه بدی مواجه نشدیم و بعد از آرژانتین می‌توانیم به عنوان تیم دوم شانس صعود از گروه‌مان را داشته باشیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon