عزیزی: می‌توانیم صعود کنیم به شرط اینکه هر ۴ تیم صعود کنند!/آنهایی که از صعود حرف می‌زنند می‌خواهند کی‌روش را بدهکار کنند

عزیزی: می‌توانیم صعود کنیم به شرط اینکه هر 4 تیم صعود کنند!/آنهایی که از صعود حرف می‌زنند می‌خواهند کی‌روش را بدهکار کنند

خبرگزاری تسنیم: مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: آنهایی که از صعود حرف می‌زنند می‌خواهند کی‌روش را بدهکار کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم تیم ملی فوتبال ایران حریفان خود را در جام جهانی شناخته و برخی معتقدند تیم ملی می‌تواند از این گروه صعود کند. اظهارنظرهای مختلفی در مورد شانس صعود تیم ملی به دور بعد وجود دارد ولی خداداد عزیزی بازیکن پیشین تیم ملی که سابقه بازی کردن در جام جهانی را هم دارد معتقد است ما نباید اطلاعات غلط به  مردم بدهیم و باید منطقی فکر کنیم.

خداداد در مورد قرعه ایران در جام جهانی و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم پاسخ داد.

تسنیم: برخی نسبت به صعود تیم ملی به دور حذفی جام جهانی خوشبین هستند. نظر شما چیست؟

آنهایی که می‌گویند ما صعود می‌کنیم نمی‌دانم چه هدفی را دنبال می‌کنند ولی بالاخره یک چیزی را دنبال می‌کنند که اینطوری حرف می‌زنند. آنها فوتبالی نیستند و من اصلا منظورشان را نمی‌فهمم. حتما منظورشان این است که ما و آرژانتین صعود می‌کنیم و نیجریه و بوسنی حذف می‌شوند یا اینکه آرژانتین حذف می‌شود!

تسنیم: اما قبول دارید ما نباید ناامید باشیم؟

بله ناامیدی چیز بدی است ولی عقل چیز خوبی است. یک کوهنورد می‌تواند بگوید من قله دماوند را بدون پوشیدن لباس فتح‌ می‌کنم. او می‌تواند امیدوار باشد ولی خیلی زود می‌میرد، پس باید عقل را هم به کار گرفت.

تسنیم: در مورد گروه ایران چه صحبتی دارید؟

گروه سختی است و این را باید قبول کرد. همه از آرژانتین حرف می‌زنند ولی فراموش نکنید بوسنی به صورت مستقیم به جام جهانی صعود کرد. وقتی جام جهانی شروع شد قدرت نیجریه را هم می‌بینید. شما دیدید که سرمربی بوسنی مصاحبه کرد و گفت برای صعود به عنوان تیم دوم با نیجریه می‌جنگیم.

تسنیم: به نظر شما ایران شانسی برای صعود ندارد؟

ما شانسی برای صعود نداریم و حتی کی‌روش هم گفته که صعود به دور بعدی توهم است. نباید از تیم ملی توقع بیش از حد داشته باشیم و نباید به مردم اطلاعات غلط بدهیم. در فوتبال امکان وقوع هر اتفاقی وجود دارد ولی ما باید منطقی باشیم. تیم ما می‌تواند صعود کند به شرط اینکه هر 4 تیم صعود کنند!

تسنیم: ولی بعضی‌ها نظر دیگری دارند؟

آنهایی که می‌گویند صعود می‌کنیم می‌خواهند کی‌روش را بدهکار کنند تا بعد از جام جهانی بگویند که آقای کی روش چرا نتایج بدی گرفتی. باید قبول کرد که در گروه سختی قرار داریم. اگر به جای ژاپن و کره جنوبی در آن دو گروه قرار می‌گرفتیم شانس صعود داشتیم.

تسنیم: راستی مسی را چه کسی مهار می‌کند؟

اگر مسی را بگیریم چه کسی هیگواین، آگرو، دی ماریا و ... را مهار کند؟ تیم ملی آرژانتین ستاره‌های زیادی دارد و هیچ تیمی در دنیا شبیه آرژانتین بازی نمی‌کند. من فقط از مسوولان فدراسیون می‌خواهم که چند بازی را با تیم‌های آفریقایی و تیم‌هایی که شبیه بوسنی بازی می‌کنند را برای تیم ملی در نظر بگیرند.

می‌توانیم در جام جهانی طوری بازی کنیم که از آبروی فوتبال ایران دفاع شود. شما دیدید که در جام جهانی فرانسه بسیاری از مردم از سبک بازی تیم ملی راضی بودند. مقابل یوگسلاوی حق ما باخت نبود، آمریکا را بردیم و به آلمان هم در شرایطی باختیم که نیمه اول خوب بازی کردیم. تیم ملی می تواند در جام جهانی از حیثیت فوتبال ایران دفاع کند و امیدوارم بازی هایی انجام دهیم که مردم راضی باشند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon