کی‌روش: باید با مسی روبه‌رو شوم، می‌پرسید چگونه می‌خواهیم بازی کنیم؟!/ تضمین می‌کنم با آمادگی به برزیل می‌رویم

کی‌روش: باید با مسی روبه‌رو شوم، می‌پرسید چگونه می‌خواهیم بازی کنیم؟!/ تضمین می‌کنم با آمادگی به برزیل می‌رویم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی ایران تاکید کرد که شاگردانش با آمادگی بسیار زیاد پا به رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ خواهند گذاشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران در خصوص رویارویی شاگردانش با تیم ملی آرژانتین در مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل به روزنامه آبولای پرتغال گفت: ضمانت می‌کنم که بازیکنانم با آمادگی فراوان برای سفر به برزیل آماده می‌شوند.

کی‌روش اظهار داشت: من باید با مسی رو به‌رو شوم و شما (خبرنگاران) هنوز از من می‌خواهید بپرسید که ایران چگونه می‌خواهد در آن دیدار، بازی کند؟ بازیکنان من باید این را درک کنند که ما حق نداریم فرصتی که به دست آورده‌ایم، فرصتی را که می‌توانیم عملکردی خوب را در این جام جهانی ارائه کنیم، به هدر دهیم.

کی‌روش افزود: ایران مدعی قهرمانی نیست و چیزی که من می‌توانم آن را تضمین کنم این است که ما با آمادگی بسیار زیاد به جام جهانی خواهیم رفت. حضور در جام جهانی فرصتی فوق‌العاده است تا برابر برخی از بهترین بازیکنان دنیا خودمان را محک بزنیم.

شاگردان کی‌روش 21 ژوئن 2014 (31 خرداد 93) در ورزشگاه مینیرائو شهر بلو هوریزنته دومین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی برزیل را مقابل آرژانتین برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon