حریف سطح بالایی را شکست دادیم/ کم اشتباه بودیم

حریف سطح بالایی را شکست دادیم/ کم اشتباه بودیم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم والیبال شهرداری زاهدان گفت: حریف ما در هفته هفتم لیگ برتر از نظر بازیکنان و دانش کادر فنی در سطح بالایی قرار داشت.

حمید موحدی در مورد پیروزی 3 بر یک تیمش در هفته هفتم لیگ برتر والیبال مقابل میزان مشهد به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: بازی از نظر فنی در سطح قابل قبولی برگزار شد چون حریف ما از نظر بازیکنان و دانش کادر فنی در سطح  بالایی قرار داشت و باید بگویم حضور مستمر در لیگ باعث هماهنگی بالا و تجربه زیاد این تیم شده است. ما تیم میزان را به خوبی آنالیز کرده بودیم و نقاط ضعف و قوت آنها را به خوبی می‌دانستیم. بازیکنان ما برای این بازی کاملا آماده بودند. 

سرمربی تیم شهرداری زاهدان ادامه داد: بازیکنان ما با ارائه یک بازی استثنایی و کم اشتباه و پیاده کردن تمام توصیه‌های کادر فنی به این پیروزی با ارزش رسیدند. آنها می‌خواستند حریف را شکست دهند و همین کار را هم انجام دادند. 

موحدی در مورد بازی بعدی تیمش مقابل آلومینیوم المهدی بندرعباس تصریح کرد: زمان کمی برای ریکاوری و آماده شدن برای بازی مقابل آلومینیوم در اختیار داریم. با توجه به میزبانی این تیم و حمایت تماشاگران بندرعباسی که تیم‌شان به اولین پیروزی لیگ هم رسیده، بازی سختی در پیش داریم. علاوه بر این شرایط آب و هوایی بندرعباس هم افت بدنی محسوسی را به بازیکنان ما تحمیل می‌کند. امیدوارم با آنالیز حریف بتوانیم بازی قابل قبولی ارائه کنیم. 

انتهای پیام/ 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon