کاله را باید ۳ بر صفر می‌بردیم/ می‌شود ارومیه را هم شکست داد

کاله را باید 3 بر صفر می‌بردیم/ می‌شود ارومیه را هم شکست داد

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم والیبال نوین کشاورز گفت: ست سوم را به خاطر اشتباهات فردی و بی تجربگی به کاله واگذار کردیم تا کار به ست چهارم کشیده شود وگرنه باید این تیم را ۳ بر صفر می‌بردیم.

مسعود آرمات در مورد پیروزی 3 بر یک تیمش در هفته هفتم لیگ برتر والیبال مقابل کاله آمل، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: تیم کاله 2 قهرمانی متوالی لیگ و قهرمانی باشگاه‌های آسیا را در کارنامه خود دارد، چند بازیکن ثابت تیم ملی در این تیم عضو هستند و بازی سطح بالایی را ارائه می‌کنند. خوشبختانه ما از تعطیلات اجباری لیگ حداکثر استفاده را بردیم، تمرینات لازم را انجام دادیم و به هماهنگی رسیدیم. 

سرمربی تیم نوین کشاورز تهران ادامه داد: ما روی نقاط ضعف و قوت تیم کاله به خوبی کار کرده بودیم و بازیکنان ما مقابل این تیم قدرتمند از این نقاط به خوبی استفاده کردند. آنها هر آنچه که در آنالیزها گفته شده بود، اجرا کردند. کسی فکرش را هم نمی‌کرد که ما بتوانیم کاله را شکست دهیم. بعد از اینکه ست‌های اول و دوم به سود ما تمام شد، ست سوم را به خاطر اشتباهات فردی و بی تجربگی به کاله واگذار کردیم تا کار به ست چهارم کشیده شود و گرنه باید این تیم را 3 بر صفر می‌بردیم. 

آرمات در مورد بازی بعدی نوین کشاورز مقابل ارومیه گفت: پیروزی مقابل کاله وظیفه ما را سنگین می‌کند. ما به یک تیم جنگنده در لیگ معروف هستیم و بعد از شکست دادن کاله باید ثابت کنیم که این پیروزی تصادفی نبوده است. شهرداری تیم خوبی است که از حمایت تعداد هوادارانش در سالن بزرگ شهر ارومیه بهره می‌برد. با این حال معتقدم که می‌شود این تیم را هم شکست داد چون هیچ اتفاقی در ورزش غیر ممکن نیست. ما شاید حتی بازی بهتری نسبت به کاله مقابل ارومیه ارائه کنیم. 

انتهای پیام/ 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon