شریعتی: بازیکنان کاله قافیه را باختند/ خود را از پیش برنده می‌دانستیم

شریعتی: بازیکنان کاله قافیه را باختند/ خود را از پیش برنده می‌دانستیم

خبرگزاری تسنیم: مربی تیم کاله آمل گفت: در تیم کاله جز حمزه زرینی که کارش را به خوبی انجام داد، بقیه اصلا خوب نبودند.

محمد شریعتی در مورد شکست 3 بر یک تیمش مقابل نوین کشاورز تهران در هفته هفتم لیگ برتر والیبال به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: بازیکنان ما خیلی بد بازی کردند چون از نظر ذهنی آماده نبودند. به نظر من آنها منتظر یک بازی آسان بودند ولی وقتی بازی خوب و جنگنده نوین کشاورز را دیدند، قافیه را باختند. در تیم ما جز حمزه زرینی که کارش را به خوبی انجام داد، بقیه اصلا خوب نبودند. 

مربی تیم کاله ادامه داد: مقصر مشکلی که در بازی با نوین کشاورز به آن برخودیم، کادر فنی است و باید آن را جبران کنیم. البته ست سوم بازی را با تعویض‌هایی که انجام دادیم به سود خود تمام کردیم و در ست چهارم هم 18 بر 15 جلو بودیم که بازی از دست‌مان خارج شد. این را هم بگویم که پیروزی در این بازی حق نوین کشاورز بود و من به آنها تبریک می‌گویم. ما از پیش خودمان را برنده می‌دانستیم و یه همین خاطر با آمادگی کامل به میدان نیامدیم. 

پاسور پیشین تیم ملی والیبال در مورد بازی هفته بعد کاله مقابل جواهری گنبد تصریح کرد: گنبدی‌ها بعد از 3 باخت متوالی به دنبال یک پیروزی خانگی با حمایت تماشاگران خود هستند. ما هم به دنبال 3 امتیاز این بازی و ماندن در بین تیم‌های صدر جدول خواهیم بود. 

انتهای پیام/ 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon