تشریح "ابعاد لایحه بودجه۹۳" در جلسه غیرعلنی مجلس توسط نوبخت

تشریح "ابعاد لایحه بودجه93" در جلسه غیرعلنی مجلس توسط نوبخت

خبرگزاری تسنیم: معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور در جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس، ابعاد لایحه بودجه۹۳ کل کشور را تشریح کرد.

محمد دهقان عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از برگزاری جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس خبر داد و گفت: در این جلسه غیرعلنی محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور، قاسمی معاون اقتصادی مرکز پژوهش‌های مجلس و حجت‌الاسلام مصباحی‌مقدم رئیس‌ کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به تبیین بودجه سال 93 کل کشور می‌پردازند.

وی ادامه داد: این جلسه غیرعلنی به منظور ارائه نقطه‌ نظرات و بحث‌های تبیینی در مورد لایحه بودجه سال آینده کل کشور برگزار شد و در این جلسه جزئیات بودجه سال آینده برای نمایندگان مجلس تبیین و تشریح شد.

همچنین، سیدباقر حسینی نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در باره این جلسه گفته است: محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور به نمایندگان در مورد مقایسه بودجه سال 92 و لایحه بودجه 93 و همچنین منابع درآمدی و هزینه‌ای لایحه توضیح داد.

** مخالفت نمایندگان با برگزاری جلسه علنی در هفته آینده

وی ادامه داد: پیش از سخنان نوبخت نیز به پیشنهاد جمعی از نمایندگان برای برگزاری جلسه علنی در هفته آینده و تعویق دوباره و یک هفته‌ای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه مطرح شد که با موافقت نمایندگان روبه‌رو نشد و هفته آینده مجلس جلسه علنی ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام روحانی رئیس‌جمهور کشورمان روز یکشنبه هفته جاریلایحه بودجه سال 1393 کل کشور را تقدیم مجلس کرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon