امیدوارم یک پیروزی خانگی دیگر هم کسب کنیم

امیدوارم یک پیروزی خانگی دیگر هم کسب کنیم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندرعباس گفت: پیش بینی بازی سختی را مقابل شهرداری زاهدان می‌کنم ولی امیدوارم یک پیروزی خانگی دیگر هم کسب کنیم.

ناصر شهنازی در مورد بازی عصر فردای تیمش مقابل شهرداری زاهدان در هفته هشتم لیگ برتر والیبال به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: تیم زاهدان نتایج خوبی در لیگ برتر گرفته و موقعیت آنها در جدول بهتر از ما است. پیش بینی بازی سختی را می‌کنم و امیدوارم یک پیروزی خانگی دیگر هم کسب کنیم و همین روند را ادامه دهیم. 

سرمربی جدید تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس ادامه داد: تیم ما شرایط خوبی در جدول ندارد بنابراین حریفی که مقابل ما قرار می‌گیرد برایمان فرقی ندارد. تلاش من این است که ذهنیت بازیکنان را عوض کنم تا آنها برای کسب  امتیاز تلاش کنند. در این صورت می‌توانیم انتظار بازی خوب و به دنبال آن پیروزی از تیم آلومینیوم داشته باشیم.

مربی تیم ملی والیبال در مورد اولین پیروزی آلومینیوم در لیگ برتر مقابل پیکان تصریح کرد: بازی قشنگی بود و هر دو تیم عالی کار کردند. بازی طوری بود که اگر می‌باختیم هم مشکلی نبود چون تماشاگران از بازی لذت بردند. پیروزی مقابل پیکان، ابتدای راه ما بود و کارهای زیادی در پیش داریم. با 5 شکست با پیکان روبرو شدیم و این پیروزی برای ما اهمیت ویژه‌ای داشت. شکست دادن تیم بزرگ پیکان زمینه ساز تلاش بیشتر برای بازیکنان ما خواهد بود. 

انتهای پیام/ 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon