انتصاب رئیس و اعضای هیأت تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات ناشران

انتصاب رئیس و اعضای هیأت تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات ناشران

خبرگزاری تسنیم: در ادامه سیاست‌شفاف‌سازی معاونت فرهنگی وزارت ارشاد رئیس و اعضای هیأت تجدید نظر به تخلفات ناشران توسط معاون فرهنگی این وزارتخانه انتخاب و معرفی شدند.

 به گزارش خبرگزاری تسنیم‌، سید عباس صالحی معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکامی جداگانه رئیس و اعضای هیأت تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات ناشران را منصوب کرد.

بنا به حکم صادر شده همایون امیرزاده به عنوان نماینده تام‌الاختیار و رئیس هیأت تجدیدنظر انتخاب شد.

همچنین با صدور احکام جداگانه آقایان؛ محمد‌علی مهدوی‌راد، محمدرضا وصفی، نادر قدیانی، احمدعلی محسن‌زاده، محمدکاظم شمس به عنوان اعضای این هیأت منصوب شدند.

بنابراین گزارش در این احکام آمده است:

باستناد بند 22 ماده 2 قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به منظور ضابطه‌مند کردن نحوه نظارت بر عملکرد ناشران و در اجرای بند «ب» ماده یک آیین‌نامه نحوه رسیدگی به تخلفات ناشران به موجب این حکم به عنوان «رئیس و اعضای هیأت تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات ناشران» منصوب می‌شوید.

رعایت دقیق ضوابط و مقررات، حضور منظم در جلسات، رسیدگی دقیق و عادلانه و تصمیم‌گیری متناسب با ماده 6 آئین‌نامه مربوطه مورد انتظار است.

امید است تلاش همه جانبه هیأت به بالندگی و رونق بیش از پیش حوزه نشر کشور کمک نماید.

این گزارش می‌افزاید جلسات هیأت تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات ناشران در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معاونت امور فرهنگی تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران