بازیکن متین می‌خواست با تماشاگران ما درگیر شود/ منتظر یک اتفاق بد بودم!

بازیکن متین می‌خواست با تماشاگران ما درگیر شود/ منتظر یک اتفاق بد بودم!

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم بسکتبال میزان مشهد گفت: یکی از بازیکنان متین عصبی بود و می‌خواست روی نیمکت برود تا با تماشاگران ما درگیر شود ولی من تماشاگران را آرام کردم.

جبار قوچان‌نژاد در مورد پیروزی 3 بر 2 تیمش در هفته هشتم لیگ برتر والیبال مقابل تیم صدرنشین متین ورامین به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت : بازی خیلی سنگینی بود ولی ما انگیزه و آمادگی جسمی و ذهنی را برای این پیروزی داشتیم. ملی پوشان تیم متین ورامین در ست‌های دوم و سوم با تاخیرهایی که در بازی ایجاد می‌کردند و اعتراض‌هایی که به داوری داشتند روند جنگندگی تیم ما را متوقف کردند ولی در نهایت ما برنده این بازی شدیم.

سرمربی تیم میزان مشهد ادامه داد: سالن ما در هر بازی از تماشاگر پر می‌شود اما در این بازی آنقدر تماشاگر به سالن آمده بود که من هر لحظه منتظر بروز یک اتفاق بد بودم که خوشبختانه این دیدار تماشاگرپسند و زیبا بدون مورد خاصی به سود ما به پایان رسید.

قوچان‌نژاد تاکید کرد: مهم‌ترین عامل پیروزی ما مقابل متین ورامین، انگیزه، جنگندگی و اجرای درست تاکتیک‌ها بود. برنامه این بود که با زدن سرویس‌های خوب، اجاره ندهیم توپ سالم به دست پاسور متین برسد و در نتیجه بازیکنان سرعتی را از جریان بازی خارج کنیم. خودمان هم از ست سوم به بعد در دفاع و توپ گیری داخل میدان بهتر عمل کردیم. باید این نکته را هم بگویم که بازیکنان متین، یکی از دیگری بهتر هستند و نقطه ضعفی ندارند.

سرمربی تیم میزان مشهد در مورد حاشیه‌های بازی گفت: مورد خاصی نبود. یکی از بازیکنان متین، عصبی بود و می‌خواست روی نیمکت برود تا با تماشاگران ما درگیر شود ولی من تماشاگران را آرام کردم و با صدای بلند از آنها خواستم کاری انجام ندهند. از این موارد در لیگ برتر زیاد اتفاق می‌افتد ولی درست نیست که به همه آنها عکس العمل نشان بدهیم.

انتهای پیام/  

 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon