کفشگری: مظلومی یک بار عدد ۴ را نشان داد، در ۱۰ دقیقه ۳ گل خورد/ یک هفته خواب «کامران» را می‌دیدم

کفشگری: مظلومی یک بار عدد 4 را نشان داد، در 10 دقیقه 3 گل خورد/ یک هفته خواب «کامران» را می‌دیدم

خبرگزاری تسنیم: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به نشان دادن عدد ۴ از سوی سرمربی مس گفت: مظلومی یک بار عدد ۴ را نشان داد و در ۱۰ دقیقه ۳ گل خورد!

مهرداد کفشگری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد پیروزی 6 بر صفر پرسپولیس مقابل مس کرمان گفت: از نتیجه بازی مشخص است که چه نمایش خوبی ارائه کردیم و خوشحالم توانستیم در خارج از خانه به پیروزی دست پیدا کنیم. خیلی امیدوار بودم 3 امتیاز را کسب کنیم اما فکر نمی‌کردم با 6 گل به پیروزی برسیم.

وی در خصوص خوشحالی گلی که انجام داد تصریح کرد: «کامران» نام یکی از دوستانم بود که مدتی پیش فوت کرده بود. در یک هفته گذشته مدام خواب او را می‌دیدم و احساس کردم می‌توانم مقابل مس گلزنی کنم به خاطر همین نام او را زیر پیراهنم نوشتم.

کفشگری ضمن ابراز خوشحالی از اولین گلی که برای پرسپولیس به ثمر رسانده، عنوان کرد: روی صحنه گل دوم شرایط طوری بود که باید ضربه را به توپ می‌زدم و خدا هم کمک کرد تا ضربه‌ام به گل تبدیل شد.

هافبک پرسپولیس ادامه داد: فعلاً همه چیز خوب پیش می‌‌رود اما باید خوشحالی برد مقابل مس را فراموش کنیم و از امروز به فکر بازی حساس با سایپا باشیم. این فصل یک هدف داریم و آن هم قهرمانی در لیگ است و به هیچ عنوان نمی‌خواهیم از هدفمان دور شویم، خودمان هم می‌دانیم هوادارانمان به جز قهرمانی به چیز دیگری راضی نمی‌شوند.

کفشگری درباره مسائلی که پس از گل سوم پرسپولیس از سوی نیمکت‌نشینان مس کرمان رخ داد، گفت: بعد از صحنه پنالتی مسی‌ها می‌خواستند با شلوغ کاری داوری را به سمت خودشان برگردانند اما ما باز هم بازی را در دست گرفتیم و 3 گل دیگر هم به ثمر رساندیم، هرچند معتقدم این نتیجه چیزی از ارزش‌های مس کرمان کم نمی‌کند.

هافبک پرسپولیس در واکنش به حرکت پرویز مظلومی پس از اخراج از کنار زمین و نشان دادن عدد 4 به هواداران پرسپولیس تاکید کرد: مظلومی یک بار عدد 4 را نشان داد و در 10 دقیقه 3 گل خورد؛ دیروز هم این کار را انجام داد و چون خدا جای حق نشسته کاری کرد تا تیمش 6تایی شود. اصلاً کار مظلومی درست نبود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon