انعقاد ۲ هزار میلیارد ریالی قراردادهای آتی سکه طلا در بورس کالا

انعقاد 2 هزار میلیارد ریالی قراردادهای آتی سکه طلا در بورس کالا

خبرگزاری تسنیم: با انعقاد ۲۸هزار و ۸۳۸ قرارداد آتی سکه طلای تمام بهار آزادی در ۱۲ هزار و ۹۵نوبت توسط معامله گران در سومین هفته آذر در بورس کالا ارزش این معاملات به بیش از ۲هزار و ۵۷۶ میلیارد ریال رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم؛ در هفته گذشته معاملات قراردادهای آتی سکه طلا تحویل اسفندماه 92 با 19هزار و 487قرارداد در 7هزار و 538نوبت در صدر قرار گرفت و ارزش این معاملات به بیش از یکهزار و 741 میلیارد ریال رسید.
بر اساس این گزارش رتبه دوم  بیشترین معاملات قراردادهای آتی در هفته گذشته را قراردادهای آتی سکه طلا تحویل بهمن  ماه 92 به خود اختصاص داد.
همچنین در هفته ای که گذشت 3هزار و 929قرارداد آتی سکه طلا تحویل بهمن  ماه دریکهزار و 910 نوبت و به ارزش بیش از 346میلیارد ریال توسط معامله گران آتی منعقد شد.
جایگاه سوم بیشترین معاملات این قراردادها نیز در هفته ای که گذشته به قراردادهای سررسید اردیبهشت ماه اختصاص دارد که 3 هزار و  93 قرارداد آتی سکه طلا تحویل اردیبهشت ماه 92 را به ثبت رسانده است که قراردادهای آتی سکه این سررسید در یکهزار و 331 نوبت و به ارزش بیش از 286میلیارد ریال داد و ستد شد.
این گزارش می افزاید: قراردادهای آتی سکه طلا تحویل آذر و دی ماه 92 نیز به ترتیب با  یکهزارو 235 قرارداد و یکهزار و 94قرارداد در جایگاه بعدی این معاملات قرار دادشتند.
انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه