راه‌اندازی ایستگاه کتاب در اماکن عمومی تیران و کرون

راه‌اندازی ایستگاه کتاب در اماکن عمومی تیران و کرون

خبرگزاری تسنیم: فرماندار تیران و کرون خواستار راه‌اندازی ایستگاه کتاب در اماکن عمومی به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی و استفاده مردم از کتاب شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تیران و کرون، حسن سلیمی عصر امروز در نشست کمیته نهضت مطالعه مفید شهرستان تیران و کرون که با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: بسیاری از مردم در اماکن عمومی همانند بیمارستان‌ها، ورزشگاه‌ها و مساجد تردد می‌کنند و اوقات فراغت خود را سپری کرده و یا در صف انتظار هستند که فرصت خوبی برای ترویج فرهنگ مطالعه است.

وی افزود: راه‌اندازی ایستگاه کتاب در اماکن عمومی به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی موثر بوده و متولیان امر به این موضوع توجه و از مشارکت مردم در اجرای این طرح و برنامه استفاده کنند.

فرماندار تیران و کرون با اشاره به محدودیت‌های دولت در ساخت و احداث کتابخانه تصریح کرد: مردم باید کتابخانه‌های مساجد را احیا کنند زیرا احیای کتابخانه‌های مساجد به دست مردم نیازی به ساخت و تجهیز به حد بالا ندارد و آنها خود از فضای مسجد و کتاب‌های شخصی بهره می‌برند.

وی بیان کرد: ظرفیت‌های مردمی در پیشرفت و پیش‌برد اهداف بزرگ همانند نهضت مطالعه مفید بسیار موثر بوده و با یک برنامه‌ریزی مسنجم و صحیح، فعالیت‌های بزرگ انجام می‌گیرد.

سلیمی عدم فرهنگ سازی در مسائل مختلف را عامل مهم در معضلات فرهنگی دانست و گفت: درباره مسائل فرهنگی و موضوع مهم مطالعه باید فرهنگ سازی و برنامه‌ریزی جدی داشت و متولیان و مسئولان صورت گیرد.

انتهای پیام/ ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon