آرزوی احداث کتابخانه عسگران در شهرستان تیران وکرون

آرزوی احداث کتابخانه عسگران در شهرستان تیران وکرون

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی اصفهان با اشاره به مدت زمان طولانی اجرای پروژه احداث کتابخانه عمومی عسگران گفت: احداث کتابخانه عسگران در شهرستان تیران و کرون به آرزو تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تیران و کرون، غلامرضا یاوری شامگاه شنبه در نشست کمیته نهضت مطالعه مفید شهرستان تیران و کرون اظهار کرد: اجرای پروژه احداث کتابخانه عمومی عسگران بسیار طولانی شده و احداث این کتابخانه به آرزو تبدیل شده و نیاز به تلاش و همکاری مسئولان محلی این شهرستان و شهر عسگران دارد.

وی افزود: با اختصاص مکان و احداث کتابخانه، این کتابخانه به کتاب، قفسه و میز مطالعه تجهیز شده و مردم بخش کرون از این کتابخانه بهره و استفاده می‌برند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان خواستار اجرای طرح زنگ کتاب در مدارس شد و تصریح کرد: اجرای طرح زنگ کتاب به صورت هفتگی و ماهیانه در مدارس نقش به سزایی در معرفی کتاب و اهمیت کتاب‌خوانی داشته و در ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی گامی موثر است.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش باید شرایط ویژه‌ای برای دانش‌آموزان عضو کتابخانه‌های عمومی لحاظ کند که این سبب تشویق اعضا و جذب سایر دانش‌آموزان به کتابخانه‌های عمومی و حضور آن‌ها در کتابخانه‌ها و انس با کتاب شود.

یاوری خاطرنشان کرد: تشویق کودکان برای عضویت در کتابخانه‌ها و مانوس‌سازی آن ها از سنین کودکی با کتاب بسیار ارزشمند و اثرگذار بوده که نیازمند همکاری بهزیستی در این زمینه است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon