درخواست آزمایش مجدد علی‌ اکبری به فیلا ارسال شد

درخواست آزمایش مجدد علی‌ اکبری به فیلا ارسال شد

خبرگزاری تسنیم: نامه درخواست کشتی‌گیر سنگین وزن کشورمان برای انجام مجدد آزمایش دوپینگ به فدراسیون جهانی کشتی (فیلا) ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای لالوویچ
رئیس محترم فدراسیون جهانی کشتی
با سلام

احتراما اینجانب امیر علی اکبری فرنگی کار وزن 120 کیلوگرم ایران در رقابت های جهانی سال 2013 میلادی صاحب مدال طلا شدم. متاسفانه پس از این مسابقات خبر ناگواری در مورد مثبت اعلام شدن تست دوپینگ خود با ماده "استروئید آنابولیک" دریافت کردم.

آقای رئیس از شما درخواست کردم اعتراض من را نسبت به این موضوع بررسی کنید، اینجانب به هیچ عنوان از چنین ماده ای استفاده نکره ام. از آنجا که یکبار در سال 2011 میلای تجربه تلخ این موضوع را داشته ام در طی این سالها کلیه داروها و مکمل های خود را بررسی کره ام و مطمئن هستم هرگز از چنین دارویی استفاده نکرده‌ام.

آقای رئیس از شما، مسئولان وادا و ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران درخواست می‌کنم از آنجا که طبق تحقیقات پزشکی اثر ماه مذکور باید همچنان در بدن اینجانب باقی مانده باشد، نسبت به انجام تست دوباره از من اقدام گردد. آمادگی این را دارم که کلیه هزینه‌های مرتبط با این موضوع را شخصا پراخت کنم.

آقای لالوویچ من با کشتی زنده شده و بی آن می‌میرم اما به تصمیم شما احترام می‌گذارم اما به خاطر حفظ آبروی خانواده، دوستان و نزدیکانم از شما می‌خواهم این موضوع را با تمام توان دنبال کنید و مطمئنم که شما من را در این راه سخت برای احقاق حقوقم تنها نمی‌گذارید.

با تشکر
امیر علی اکبری

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon