افتتاح باغ خانواده با جایگاه اختصاصی بانوان در شیراز


افتتاح باغ خانواده با جایگاه اختصاصی بانوان در شیراز

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز از افتتاح باغ خانواده در این شهر ویژه بانوان و خانواده‌ها در هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز، حجت‌الاسلام علی سقاچی اظهار کرد: با تحویل باغ سابق بانوان به سازمان فرهنگی، این باغ تبدیل به باغ خانواده و با جایگاه اختصاصی بانوان شد.

سقاچی افزود: پس از مراجعه و ورود خانواده‌ها به باغ خانواده که ویژه بانوان است زن و دختران خانواده در محلی امن و با آرامش کامل به گذراندن اوقات فراغت خود می‌پردازند.

وی گفت: در صدد هستیم تا پیست دوچرخه‌سواری ویژه بانوان نیز در باغ خانواده راه‌اندازی کنیم تا آنان نیز نهایت بهره را از این امکانات ببرند.

سقاچی خاطرنشان کرد: ورود مجردها به باغ خانواده ممنوع است و در این زمینه نیز کنترل‌های لازم صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هر روز صبح از ساعت 8 تا 10 ورزش و نرمش صبحگاهی ویژه بانوان در باغ خانواده برگزار می‌شود.

سقاچی تصریح کرد: طوری برنامه‌ریزی شده است که در کنار ورزش و اوقات فراغت، کلاس‌های عقیدتی، قرآن، احکام و مسائل شهروندی به مراجعه‌کنندگان آموزش داده شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز گفت: این سازمان با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی همواره به دنبال فراهم کردن شرایط مناسب برای استفاده بهینه شهروندان از امکانات شهری است.

سقاچی افزود: معتقدیم باید به سمتی حرکت کنیم که روز به روز با فرهنگ‌سازی شاهد ارتقای فرهنگ شهروندی در عرصه‌های مختلف بوده و پویایی و نشاط جامعه را شاهد باشیم.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon