شعار فرزند کمتر زندگی بهتر برخلاف سیره پیامبر(ص) است


شعار فرزند کمتر زندگی بهتر برخلاف سیره پیامبر(ص) است

خبرگزاری تسنیم: آیت‌الله نوری همدانی گفت: شعار فرزند کمتر زندگی بهتر در زمان طاغوت مورد استفاده بود و آنان در تلاش بودند تا نسل مسلمانان منقرض شود در حالی که این سخن خلاف دین اسلام و گفته پیامبر اکرم (ص) است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله حسین نوری همدانی در جلسه خارج از فقه در مسجد اعظم حرم حضرت معصومه (س) با اشاره به اینکه تبلیغ یک وظیفه مهم برای طلاب است، اظهار کرد: یکی از محسناتی که در حوزه علمیه وجود دارد آگاه کردن مردم به مسائل روز در تبلیغات است.

این مرجع تقلید افزود: در گذشته به دلیل وجود فقر مالی طلاب به سفرهای تبلیغی می رفتند اما امروز به دلیل اینکه وضعیت مالی طلاب بهتر شده زیاد تمایلی به سفرهای تبلیغی ندارد در حالی که تبلیغ یک وظیفه شرعی برای طلاب است که نباید از کنار آن به سادگی عبور کنند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه در برخی از مناطق مردم آگاهی کاملی درباره دین اسلام ندارند، عنوان کرد: در برخی از مناطق مردم طرز صحیح قرائت آیات را نمی‌دانند و وظیفه طلابی که به تبلیغ می‌روند این است که آشنای کاملی از مسائل دینی داشته باشند تا بتوانند مردم را به طور کامل و درست با این مسائل آشنا کنند.

آیت الله نوری همدانی خاطرنشان کرد: طلاب در انتخاب موضوع و اینکه به مسائل روز مربوط باشد دقت کنند و در این راستا از ادبیات صحیح و درستی و آیات قران کریم و نهج‌البلاغه استفاده کنند.

این مرجع تقلید با اشاره به شعار فرزند کمتر و زندگی بهتر، گفت: این شعار در زمان طاغوت مورد استفاده بود، آنان در تلاش بودند تا نسل مسلمانان منقرض شود در حالی که این سخن خلاف دین اسلام و گفته پیامبر اکرم (ص) است.

استاد حوزه علمیه تاکید کرد: جوانان را باید تشویق به ازدواج  کرد تا از معضل پیری که کشور دچار آن شده رهایی پیدا کند، در حال حاضر کشورهای غربی در برابر مسلمانان به صف ایستاده اند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon