شهادت شهید شیروانیان در دفاع از حرم حضرت زینب(س) قلوب ایرانی‌ها را جریحه دار کرد

شهادت شهید شیروانیان در دفاع از حرم حضرت زینب(س) قلوب ایرانی‌ها را جریحه دار کرد

خبرگزاری تسنیم: در پیام تسلیت سردار کارگرآمده: شهادت شهید ابوالفضل شیروانیان که در پاسداری و صیانت از کیان اسلامی و دفاع از حرم حضرت زینب(س) به درجه رفیع شهادت نائل آمد. قلوب ملت شهیدپرور ایران اسلامی و بویژه مردم غیور استان اصفهان راجریحه دار نمود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به مناسبت شهادت شهید ابوالفضل شیروانیان –  مدافع حرم حضرت زینب(س) که فرزند مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان است پیام تسلیتی صادر کرده است. متن این پیام به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین
«من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدّلوا تبدیلا »

برادر ارجمند سردار سرتیپ دوم پاسدارمجتبی شیروانیان

مدیر کل محترم حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان

فرهنگ ایثار و شهادت همواره تقویت کننده عزم راسخ و استوار فرزندان برومند ایران اسلامی و الهام بخش هویت دینی و ملی ما بوده است. شهادت فرزند برومندتان رزمنده بسیجی فداکار و فدائی حضرت ولی عصر( عج)، شهید ابوالفضل شیروانیان که در پاسداری و صیانت از کیان اسلامی و دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) به درجه رفیع شهادت نائل آمد. قلوب ملت شهیدپرور ایران اسلامی و بویژه مردم غیور استان اصفهان  را جریحه دار نمود.

بی شک جهاد و خیزش برای احیای دین الهی، حراست از کیان اسلامی و حمایت از مظلومان پیشینه‌ای درخشان در میان امت اسلامی دارد و یقیناً تلاش‌ها و ایثارگری‌ها در فرهنگ و تفکر بسیجی ملت ایران ستودنی و خدشه ناپذیر بوده و شهدای والامقام انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس به اوج این ایثارگری‌ها و فداکاری‌ها دست یافتند و امروز به لطف الهی و برکت آن ایثارگری‌ها ایران اسلامی، امن ترین، مقتدرترین و اثرگذارترین کشور در معادلات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای است.

اینجانب شهادت افتخارآمیز این بسیجی مخلص ولایت را که با احساس مسئولیت شرعی و انقلابی، شجاعانه در ترویج آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) تلاش کرد و جان عزیز خویش را ایثار و فدا نمود به محضر حضرت بقیه الله(ارواحنا له الفداء)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، خانواده محترم این شهید و مردم شهیدپرور و قدرشناس ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و علوّ درجات را از خداوند شاهد و رحمان برای آن شهید مسئلت دارم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس

سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران