استکبار جهانی جز نابودی نظام ‌جمهوری اسلامی به چیز دیگری نمی‌اندیشد

استکبار جهانی جز نابودی نظام ‌جمهوری اسلامی به چیز دیگری نمی‌اندیشد

خبرگزاری تسنیم: معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: مروز دشمن با ناکامی در عرصه‌های سخت و نیمه سخت به جبهه فرهنگی متمرکز و باورها و اعتقادهای ما را هدف قرار داده است.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران، سردار محمد‌حسین سپهر معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه امروز در آیین اختتامیه سی و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به مدت 3 روز در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد، با تاکید بر اینکه سپاه رسالت پاسدارای و نگهبانی از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را بر عهده دارد، گفت: این نهاد انقلابی و مردمی موظف است تمامی عرصه‌ها با تهدیدات و خطرات پیش روی انقلاب اسلامی به بهترین شکل مقابله و آنها را خنثی کند.

سردار سپهر با اشاره به ماموریت‌های سپاه در عرصه‌های گوناگون اظهار داشت: امروز حضور در عرصه جنگ سخت، نیمه سخت، حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و عمق بخشی داخلی و خارجی هم‌چنین تشکیل بسیج از جمله ماموریت‌های راهبردی سپاه است که ایفای نقش در تمامی این ماموریت‌ها الزامات مشترکی دارد.

وی تعمیق معنویت، ایمان و دین‌مداری در سپاه را از مهمترین الزامات پاسداری دانست و تصریح کرد: فرماندهان و مسئولین امروز از کلیه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنند تا معنویت در تمامی شئون ماموریت‌های سپاه جاری شود.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه انس با قرآن در تعمیق معنویت نقش اساسی ایفا می‌کند، گفت: فضای قرآنی با هدایت، تقوا و شاخصه‌های پاسداری ارتباط مستقیم دارد. یک قاری و حافظ قرآن باید پرچمدار اسلام بوده و تمام تلاش خود را در راستای گسترش علم و مفاهیم قرآنی و ترغیب سایرین به حضور در این عرصه پر برکت به کار گیرد.

سردار سپهر از فعالان قرآنی سپاه به عنوان الگوهای مجسم دین‌مداری و اخلاق یاد کرد و اظهار داشت: انتظار می‌رود حافظان و قاریان قرآن در سپاه دست به قلم شده و سبک زندگی قرآنی پاسداران در حوزه‌های مختلف و بایدها و نبایدهای یک پاسدار از منظر قرآن را به رشته تحریر در آوردند که این کار موجب تعمیق و توسعه فرهنگ قرآنی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جبهه‌های سخت، نیمه سخت، اقتصادی و عمق بخشی داخلی و خارجی به بهترین شکل ممکن ماموریت‌های خود را به انجام رسانده است، گفت: امروز در سوریه به برکت اخلاق و روحیات و الگو‌پذیری شجره طیبه بسیج، حزب‌اللهی دیگر شکل گرفته و تمامی معادلات و توطئه‌های کشورهای استکباری را بر هم زده است.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه امروز دشمن با ناکامی در عرصه‌های سخت و نیمه سخت به جبهه فرهنگی متمرکز و باورها و اعتقادهای ما را هدف قرار داده است، گفت: در مقطع کنونی هزاران شبکه ماهواره‌ای و رسانه‌های معاند، معنویت، اسلام و شیعه را مورد تهاجم قرار داده‌اند که پاسداران به عنوان حافظان انقلاب اسلامی با تمسک بر قرآن به عنوان تاثیرگذارترین منبع و منشا برکات باید در این عرصه نیز دشمن را ناکام گذاردند.

وی در پایان با بیان اینکه استکبار جهانی جز نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی به چیز دیگری نمی‌اندیشد، گفت: اگر امروز آمریکا از روی میز بودن تمامی گزینه‌ها سخن می‌گوید، به دلیل اهداف شومی است که طی بیش از 3 دهه همواره در سر می‌پرورانده که همانا نابودی، تغییر رفتار و یا همسو کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی با اهداف خود است؛ در مقابل ما نیز اهداف خود را دقیقا برابر آنها پی‌ می‌گیریم تا خواسته‌های بر حق نظام جمهوری اسلامی را به دنیای استکبار تحمیل کنیم که در این عرصه‌ها به خصوص حوزه‌های فرهنگی، قرآن کریم به عنوان سرچشمه نورانی معنویت و اخلاق توصیه‌ها و راه‌کارهای زیادی فراروی ما قرار داده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon