مرتفع ترین برج پتروشیمی ایلام نصب شد

مرتفع ترین برج پتروشیمی ایلام نصب شد

خبرگزاری تسنیم: رئیس مجتمع پتروشیمی منطقه ایلام گفت: مرتفع ترین برج پتروشیمی ایلام نصب شد و تکمیل واحد الوفین در فاز دوم انجام می شود.

حسن شاهمرادیان در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام، اظهار کرد: عملیات نصب مرتفع‌ترین تاور (برج) مجتمع پتروشیمی ایلام در واحد الفین، تکمیل شده است.

وی افزود: برج مذکور (Ethylene Tower) به شماره 551-10 به ارتفاع 94.6 متر (بدون احتساب ارتفاع فونداسیون) و قطر 4.3 متر، از جنس Stainless Steel بوده و توسط شرکت شوارتز هاتمونت اسپانیا ساخته شده است.

مدیر مجتمع پتروشیمی منطقه ایلام تصریح کرد: روش نصب این برج با توجه به ارتفاع آن، پیچیدگی خاص خود را داشته که با دانش مهندسان باتجربه ایرانی با موفقیت کامل انجام شد.

 وی گفت: تکنولوژی ساخت واحد الفین از شرکت استون و وبستر انگلستان است که واحد الفین شرکت پتروشیمی ایلام را به لحاظ استفاده از تکنولوژی نوین از سایر واحدهای الفین‌ در دیگر مجتمع‌های کشور متمایز می کند.

شاهمرادیان عنوان کرد: تکمیل واحد الفین در برنامه فاز دوم شرکت بوده که با تلاش شبانه‌روزی امید است در آینده به مرحله راه اندازی برسد.

 مدیر مجتمع پتروشیمی ایلام تصریح کرد: در حال حاضر ظرفیت تولید واحد پلی اتیلن سنگین پتروشیمی ایلام 300 هزار تن در سال است که برای تولید به میزان کامل ظرفیت نیاز به دریافت 40 اتیلن در ساعت خواهد بود اما در حال حاضر کار تولید با دریافت 25 تن اتیلن در ساعت شروع شده است.

وی گفت: پتروشیمی ایلام بزرگترین پتروشیمی غرب کشور است و امیدواریم بتوانیم در آینده به فعالیت های بالاتر و بیشتری بپردازیم.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon