مصوبات کمیسیون اجتماعی مجلس درباره لایحه بودجه ۹۳

مصوبات کمیسیون اجتماعی مجلس درباره لایحه بودجه 93

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس مصوبات این کمیسیون درباره لایحه بودجه ۱۳۹۳ را تشریح کرد.

اسماعیل سعیدی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون متبوعش، گفت: در جلسه امروز تبصره 3 بند "س" بودجه تصویب شد؛ براساس این مصوبه اجازه فروش اموال غیرمنقول مازاد وزارتخانه‌های ورزش و جوانان و کار پس از تغییر کاربری و از طریق انتشار آگهی مزایده داده می‌شود و پول آن به حساب خزانه‌داری کل کشور واریز می‌شود.

وی ادامه داد: در جلسه امروز بند "و" تبصره بودجه 1393 به تصویب اعضای کمیسیون اجتماعی رسید و براساس این مصوبه اجازه داده شد که 2 درصد منابع کمیته امداد و سازمان بهزیستی به ایثارگران اختصاص یابد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، افزود: در جلسه امروز بند "ح" حذف شد چرا که این بند بودجه‌ای نبوده و در حیطه قانون‌گذاری بوده است؛ در این بند آمده بود که اعضای هیئت علمی شاغل در سمت‌های پژوهشی و موسسات آموزش عالی برای داشتن سهام و عضویت در هیئت مدیره شرکت‌های دانش‌بنیان و مهندسان مشاور با رعایت اصل 41 قانون اساسی مشمول معاملات دولتی و کشوری مصوب 1337 نیستند.

سعیدی گفت: در جلسه امروز تبصره 15 بند "الف" مبنی بر اینکه صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح مکلف‌اند از محل اعتبارات پیش‌بینی شده مندرج در قانون بودجه کل کشور به انضمام به منابع داخلی و سایر منابع حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها حقوق جاری و سالانه را برای بازنشستگان، موظفین و مستمری‌بگیران خود تأمین کنند، نیز تصویب شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در جلسه امروز رئیس سازمان زندان‌ها، معاون کمیته امداد امام خمینی(ره)، نماینده‌ای از بنیاد شهید و معاون شورای عالی مبارزه با مواد مخدر حضور داشتند.

انتهای‌پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon