ویژه برنامه‌های بزرگداشت حماسه ۹ دی در نیشابور اعلام شد

ویژه برنامه‌های بزرگداشت حماسه 9 دی در نیشابور اعلام شد

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی ستاد مردمی بزرگداشت حماسه ۹ دی نیشابور ویژه برنامه‌های فرهنگی، مذهبی، ورزشی و هنری ۹ دی در این شهر را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نیشابور, معین تقی آبادی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراسم ویژه بزرگداشت حماسه 9 دی با عنوان میثاق با ولایت روز یکشنبه هشتم دی 92 بعد از نماز مغرب و عشا در محل هیئت باقر العلوم «ع» در میدان خیام برگزار می‌شود.

سخنگوی ستاد مردمی  بزرگداشت حماسه 9 دی  نیشابور گفت:همایش بصیرت و میثاق بسیجیان با ولایت با موضوع میثاق با ولایت روز دوشنبه 9 دی ‌92 ساعت 9 صبح  در محل مهدیه نیشابور از دیگر برنامه‌های تدوین شده است.

تقی آبادی عنوان کرد: همچنین حرکت کاروان‌های پیاده عاشقان علی ابن موسی الرضا (ع) با عنوان «کاروان‌های بصیرت و میثاق با ولایت » را ساعت 9 صبح روز دوشنبه 9 دی ‌92  به سمت مشهد مقدس داریم.

وی خاطرنشان کرد: فضاسازی و تبلیغات محیطی در سطح اماکن عمومی، ویژه‌نامه 9 دی در نشریات محلی، برگزاری مراسم ویژه 9 دی در مدارس، برگزاری مسابقه فرهنگی بصیرت به صورت مکتوب همراه با جوایز نفیس از دیگر برنامه‌ها است.

سخنگوی ستاد مردمی  بزرگداشت حماسه 9 دی  نیشابور تصریح کرد: برگزاری مسابقه پیامکی با عنوان «بصیرت و ولایت» همراه با جوایز نفیس به شماره (660005150) ارسال شود و اکران مستندات جشنواره  فیلم عمار در  مساجد و مدارس را از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای سالروز 9 دی اعلام کرد.

تقی آبادی به برنامه‌های ورزشی پیش بینی شده اشاره کرد و افزود: صعود به قله‌های بینالود و شیرباد توسط بسیجیان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و همچنین برگزاری مسابقات فوتسال و والیبال جام میثاق با ولایت از دیگر برنامه‌های حماسه 9 دی  نیشابور است.

وی تصریح کرد: با عنایت به اینکه سالروز حماسه 9 دی در آستانه شب رحلت حضرت رسول اکرم(ص) وامام حسن مجتبی (ع)  قرار دارد، هیئت‌ها و مجامع مذهبی  نیشابور با اجرای مراسم خاص اعلام آمادگی کرده‌اند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon