اجرای نمایش «زخمی که بر دلم نشست» به پایان رسید

اجرای نمایش «زخمی که بر دلم نشست» به پایان رسید

خبرگزاری تسنیم: نمایش «زخمی که بر دلم نشست» به کارگردانی قاسم عوض‌بیگی پس از استقبال بیش از ۵ هزار مخاطب به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، نمایش «زخمی که بر دلم نشست» به نویسندگی روشنک عباسی و کارگردانی قاسم عوض‌بیگی از 28 آذر ماه اجرا خود را در سالن رفاه آغاز کرد و شب گذشته پس از استقبال بیش از 5 هزار مخاطب به کار خود پایان داد.

این نمایش امسال، پنجمین سال اجرای خود را سپری می‌کند، این نمایش یکی از پرمخاطب‌ترین آثار دینی سال‌های گذشته برای مردم هنر دوست مناطق جنوبی تهران بوده است، البته شاید دلیل محرومیت این نمایش از امکانات و بودجه مناسب هم همین باشد که عوامل این گروه حرفه‌ای به فکر گسترش تئاتر و اجرای تئاتر در جایی دور از تئاتر شهر و مرکز شهر باشد. از آنجایی که گروه اجرایی این نمایش هیچ چشم‌داشتی به حمایت‌های نهادهای فرهنگی موظف ندارند، دل به گیشه نیز نبسته‌اند و هر شب به صورت رایگان نمایش خود را برای عاشقان حسینی(ع) اجرا می‌کنند.

«زخمی که بر دلم نشت» روایت تقابل چندین مرد است که هر یک به دلیل اعمالی که در روز عاشورا انجام داده‌اند به بیماری‌های مختلفی دچار شده‌اندو...

علیرضا بهپورنیا، حمزه عوض‌بیگی، علی ساربان‌نژاد، قاسم عوض‌بیگی، حسن زندی، حسام استیری و حسین زاهدی بازیگران «زخمی که بر دلم نشست» هستند.

دیگر عوامل نمایش عبارتند از: مسئول نور، سعید محصل، طراح صحنه، لباس و گریم، هنگامه آذین، تدارکات، احمد تهرانی و مهرداد عباسی، طراح پوستر و بروشور، احسان عباسی.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران