برنج کشاورزان مازنی در سبد کالایی مردم قرار گیرد

برنج کشاورزان مازنی در سبد کالایی مردم قرار گیرد

خبرگزاری تسنیم: دبیر مجمع نمایندگان مازندران در نامه ای به رئیس جمهور خواست تا برنج کشاورزان استان را در سبد کالایی ملت ایران لحاظ کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری و به نقل از روابط عمومی مجمع نمایندگان مازندران، در نامه قاسم احمدی لاشکی به حجت الاسلام حسن روحانی آمده است: همانگونه که مستحضرید مازندران نخستین تولید کننده برنج کشور بوده و شغل اصلی بخش اعظم مردم این استان، کشاورزی و برنج کاری است.

وی افزود: از سویی فروش محصولات کشاورزی در کنار بالا بودن هزینه های تولید همواره نگرانی هایی را برای مردم و خانواده های تولیدگران به دنبال دارد.

احمدی لاشکی گفت: خبر اقدام قابل تشکر دولت برای تحویل چند بسته کالایی به اقشار کم درآمد، این انتظار را ایجاد می‌کند که جنابعالی دستور فرمائید در تأمین بسته مذکور از تولیدات داخلی به خصوص برنج مازندران استفاده شود.

وی بیان کرد: بی شک حمایت از تولیدات داخلی ایجاد انگیزه برای کشاورزان مازندرانی برای همکاری بیشتر با دولت مستلزم توجه شایسته به این بخش است.

ضمن تشکر مجدد از تصمیم مبارک دولت در حمایت از اقشار مستضعف آمادگی مراکز تولیدی و بازرگانی استان مازندران در تهیه و تأمین برنج مورد نیاز طرح مذکور را اعلام می دارم.

رونوشت این نامه به معاون اول و معاون نظارت راهبردی رئیس جمهوری و وزرای صنعت، معدن، تجارت، جهادکشاورزی، اقتصاد و دارایی، رئیس دفتر رئیس جمهور، اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، استاندار مازندران و مجمع نمایندگان مازندران ارسال شده است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon