مشکلات تیم شهرداری ارومیه روحی روانی است

مشکلات تیم شهرداری ارومیه روحی روانی است

خبرگزاری تسنیم: پاسور تیم شهرداری تبریز گفت: به نظر می‌رسد مشکلات تیم شهرداری ارومیه بیشتر روحی روانی باشد تا فنی.

علی بهبودی در مورد پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل شهرداری ارومیه در هفته پایانی نیم فصل اول لیگ برتر والیبال به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: بازی خوبی را مقابل شهرداری ارومیه انجام دادیم. ما با تیم شهرداری ارومیه در بازی‌های تدارکاتی پیش فصل هم روبه‌رو شده بودیم و شناخت خوبی از این تیم داشتیم. بازیکنان ما یک بازی منطقی مقابل ارومیه ارائه کردند و در نهایت به پیروزی رسیدیم.

پاسور تیم شهرداری تبریز در مورد نتایج نامطلوب تیم سابقش، شهرداری ارومیه در این فصل گفت: در مورد نتایج و عملکرد این نمی‌توانم نظر بدهم ولی به نظر می‌رسد که مشکلات این تیم بیشتر روحی روانی باشد تا فنی. ما کار خودمان را انجام دادیم و با تمرکز روی بازی به پیروزی رسیدیم. خوشبختانه تماشاگران ما و حتی 300 تماشاگری که از ارومیه برای دیدن این بازی به تبریز آمده بودند فقط تیم خودشان را تشویق کردند. من تا به امروز چنین جو خوب و سالمی در لیگ ندیده بودم.

بهبودی در مورد داوری این بازی هم صحبت کرد: داوری ایرادی نداشت و فقط داوران خط در چند مورد با تردید رای دادند. آقای شاهمیری (داور اول بازی) هم بعد از پایان بازی تاکید داشت که تردید داوران خط باعث شده تا نظرات آنها رد کند. به هر حال فشار روی همه از جمله داور هم هست ولی در مجموع مشکل خاصی نبود و اختلاف هم در حدی نبود که باعث جنجال و به هم خوردن بازی شود. 

انتهای پیام/ 

 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon