مهم این است که در بالای جدول هستیم/ نمی‌شود همیشه صدرنشین بود

مهم این است که در بالای جدول هستیم/ نمی‌شود همیشه صدرنشین بود

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان تیم متین ورامین اینکه تیمش در بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر والیبال جای دارد را با اهمیت دانست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم والیبال متین ورامین در یک بازی معوقه از هفته پنجم لیگ برتر که در هفته پایانی نیم فصل اول برگزار شد با نتیجه 3 بر صفر از سد سایپا گذشت تا به مقام سوم نیم فصل اول برسد. سعید معروف، کاپیتان تیم ملی و تیم متین ورامین در مورد این بازی به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: سایپا تیم جوانی است که با سایپای سال‌های گذشته تفاوت زیادی دارد. سایپایی‌ها تیم خوبی دارند ولی انتظار نتیجه گرفتن از این تیم جوان چندان درست نیست.

سعید معروف  در مورد روند بازی‌های تیمش در نیم فصل اول لیگ گفت: لیگ در هر سال بالا و پایین‌های زیادی دارد و در طول 22 هفته برگزاری لیگ نمی‌شود همیشه در صدر بود. در لیگ‌های گذشته هم تیم‌هایی بودند که فرازونشیب‌های زیادی داشتند ولی در نهایت به مقام قابل توجهی رسیدند. متاسفانه در این فصل، مصدومیت‌های زیادی گریبان ما را گرفت. شاید در طول نیم فصل اول فقط 3 بازی با ترکیب کامل به مصاف حریفان رفتیم ولی در نهایت و با وجود غیبت بازیکن بلغاری تیم در بین تیم‌های بالای جدول جا گرفتیم تا با شرایط بهتری وارد مرحله پلی‌آف شویم. 

کاپیتان تیم ملی والیبال در مورد دانیله بانیولی، سرمربی ایتالیایی تیم متین ورامین تصریح کرد: بانیولی جزو مربیان تراز اول دنیا است و تا به امروز هم به خوبی کارش را انجام داده است. حالا با اختلاف یک امتیاز نسبت به تیم دوم جدول در مکان سوم ایستاده‌ایم. مهم این است که ما در بالای جدول هستیم. شناخت بانیولی هم پس از هر بازی از بازیکنان و لیگ برتر ایران بیشتر می‌شود. 

انتهای پیام/ 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon