شهنازی: بازیکنانم باید آماده دعوت به تیم ملی باشند

شهنازی: بازیکنانم باید آماده دعوت به تیم ملی باشند

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندرعباس گفت: ممکن است روزی بازیکنان من نیز به تیم ملی دعوت شوند به همین خاطر از نظر ذهنی و بدنی باید به حد بالایی از آمادگی برسند.

ناصر شهنازی در مورد وضعیت تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس در پایان نیم فصل اول لیگ برتر والیبال به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: از همان روزی که مسئولیت تیم را قبول کردم،‌گفتم که رسیدنش به ایده‌آل مورد نظر من،‌ زمان می‌برد.

وی افزود: حالا بعد از گذشت چند بازی، تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس تقریبا به آنچه مد نظر من بود تبدیل شده است. من می‌خواستم ذهنیت بازیکنان را عوض کنم تا آنها در هر لحظه فقط روی آن بازی و برنامه خاصی که برایشان در نظر گرفته شده متمرکز شوند. در حال حاضر از شرایط تیم راضی هستم و امیدوارم در مرحله برگشت هم این روند ادامه پیدا کند.

سرمربی تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس ادامه داد: مهم‌ترین نکته در یک تیم رعایت نظم تیمی چه از نظر فنی و چه اخلاقی است. ولاسکو هم در تیم ملی به این نکته تاکید  دارد که بازیکنان در همه جوانب باید منظم باشند، شرایط بازی را درک کنند و با ذهنیتی قوی پا به زمین مسابقه بگذارند. به نظر من ممکن است روزی بازیکنان آلومینیوم المهدی بندرعباس نیز به تیم ملی دعوت شوند به همین خاطر از نظر ذهنی و بدنی باید به حد بالایی از آمادگی برسند.

مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: تیم ملی ایران بعد از 3 سال کار و تمرین به شرایط فعلی رسید، بنابراین در تیم آلومینیوم المهدی هم نمی‌توان در زمانی کوتاه انتظار تغییر ناگهانی داشت. ما وضعیت خوبی در جدول نداریم ولی از طرفی فاصله امتیازی ما با تیم‌های بالای خودمان زیاد نیست. خوشبختانه آب و هوای بندرعباس برای تمرین خوب است و از این جهت شرایط بهتری نسبت به سایر تیم‌ها داریم. ما جواد مهرگان را جایگزین هومن باقری در پست پاسور کردیم. باقری دچار دیسک کمر شده و قادر به بازی نبود. 

تیم آلومینیوم المهدی با 3 پیروزی،‌ 8 شکست و 13 امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی لیگ برتر والیبال قرار دارد. 

انتهای پیام/ 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon