نرخ ۱۸ سنت برای خوراک پتروشیمی‌ها توجیه دارد و عین عدالت است

نرخ 18 سنت برای خوراک پتروشیمی‌ها توجیه دارد و عین عدالت است

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته پتروشیمی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه افزایش نرخ خوراک پتروشیمی‌ها عین عدالت است، گفت: نرخ ۱۸ سنت توجیه دارد.

مؤید حسینی صدر در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم گفت: قیمت 18 سنت برای خوراک گاز پتروشیمی‌ها در حد پیشنهاد است و هنوز نهایی نشده است.
رئیس کمیته پتروشیمی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که، اتفاق نظر اعضای این کمیسیون نرخی میان 13 تا 18 سنت است، افزود: نرخ 18 سنت برای خوراک پتروشیمی‌ها توجیه دارد.
وی با اشاره به این که پیشنهاد تعیین قیمت خوراک پتروشیمی‌ها در کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهایی و به کمیسیون تلفیق ارسال شده است، گفت: پس از نظر نهایی کمیسیون تلفیق، تعیین نرخ خوراک پتروشیمی‌ها در صحن علنی مورد بررسی قرار می‌گیرد که با توجه به لزوم طی شدن مراحل کارشناسی به نظر می‌رسد قیمت قطعی تا 2 ماه آینده روشن شود.
حسینی صدر در پاسخ به این پرسش که افزایش نرخ خوراک پتروشیمی‌ها باعث بالارفتن قیمت محصولات می‌شود یا نه، تصریح کرد: تأثیر این افزایش بر قیمت محصولات نهایی پتروشیمی‌ها بسیار کم است و دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان بازرسی و ستاد حمایت از تولید کنندگان باید با هرگونه افزایش قیمت محصولات برخورد کنند.
وی اضافه کرد: افزایش نرخ خوراک پتروشیمی‌ها عین عدالت است و اگر دولت گاز را به‌صورت آزاد بفروشد بیش از 6 هزار میلیارد سود نصیبش می‌شود.
انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه