کارگران بدون قرارداد هم سبد کالا می‌گیرند/ شارژ سبد کالا در کارت‌ بانکی مشمولین

کارگران بدون قرارداد هم سبد کالا می‌گیرند/ شارژ سبد کالا در کارت‌ بانکی مشمولین

خبرگزاری تسنیم: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام "در حال شناسایی کارگران بدون قرارداد هستیم تا آنها هم سبد کالا بگیرند" گفت: طبق آخرین بررسی‌ها در کارگروه ویژه مقرر شده که سبد کالا حتی المقدور روی کارت‌های بانکی مشمولین پرداخت شود.

علی ربیعی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به ارائه سبد کالای حمایتی از سوی دولت گفت: در حال شناسایی آن دسته از کارگرانی هستیم که تحت پوشش هیچ بیمه‌ای نیستند تا از دریافت سبد کالای حمایتی دولت برخوردار شوند.
وی ادامه داد: پیرو مصوبه هیئت وزیران در راستای سیاست‌های حمایتی دولت از برخی اقشار جامعه، سبد کالایی با اقلام مشخص تعریف شده و طبق مصوبه افراد مشمول دریافت این سبد کلیه افراد شاغل و بازنشسته کشوری، لشگری، کارگران مشمول قانون کار و تأمین اجتماعی، روزنامه‌نگاران، خبرنگاران و هنرمندان هستند.
ربیعی بیان کرد: نحوه اعطای سبد کالای حمایتی دولت در کارگروهی با حضور نمایندگان وزارت کار و سایر وزارتخانه‌ها در حال بررسی و پیاده سازی است و طبق آخرین بررسی‌های این کارگروه مقرر شده است که این سبد حتی المقدور روی کارت‌های بانکی مشمولین طراحی شود.
انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه