جشنواره جام‌جم، انگیزه و خلاقیت تلویزیونی‌ها را بالا می‌برد

جشنواره جام‌جم، انگیزه و خلاقیت تلویزیونی‌ها را بالا می‌برد

خبرگزاری تسنیم: بازیگر سریال «پایتخت» گفت: با توجه به اینکه در این رقابت همه حضور دارند و کارهای دیگری را می‌بینند و مورد ارزیابی قرار می دهند باعث خلاقیت و رشد آنها می‌شود.

احمد مهرانفر بازیگر نقش ارسطو در «پایتخت» درباره برگزاری جشنواره تلویزیونی جام جم گفت: برگزاری این جشنواره اتفاق بسیار خوبی برای صدا و سیما و تلویزیون محسوب می‌شود.

وی در ادامه افزود: مهمترین اصل در این جشنواره رقابت است و رقابت باعث ایجاد انگیزه در بین برنامه سازان و کارگردانان و دست اندرکاران می شود تا بتوانند در این مسابقه پیروز شوند.

بازیگر مجموعه «شاهگوش» همچنین گفت: باید توجه داشت که درکنار هم قرار گرفتن و مقایسه آثار باعث بالا رفتن سطح کیفیت برنامه‌های تلویزیون در طول سال می‌شود.

مهرانفر افزود: با توجه به اینکه در این رقابت همه حضور دارند و کارهای دیگری را می‌بینند و مورد ارزیابی قرار می دهند باعث خلاقیت و رشد آنها می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر برنامه‌های جدیدی تحت عنوان گفتگو محور و ترکیبی به برنامه‌های تلویزیون افزوده شده است که مخاطبان زیادی هم دارد اما متاسفانه زیاد مورد توجه قرار نگرفت و خوشبختانه امسال در این جشنواره توجه شد و در بخش مسابقه هم شرکت داده شده است.

بازیگر سریال «پایتخت» در ادامه افزود: تهیه کننده و عوامل برای این برنامه‌ها زحمات زیادی می‌کشند بنابراین باید در جایی قدر زحمات آنها دانسته شود تا در آنها هم ایجاد انگیزه شود تا در کارهای بعدیشان بیشتر تلاش کنند.

مهرانفر همچنین گفت: به طور کلی رقابت برای برنامه‌های ساخته شده در تلویزیون خوب است زیرا در حال حاضر تا رسیدن به نقطه ایده آل فاصله زیادی داریم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در برگزاری این جشنواره باید دقت کرد تا از افراد توانمند بهره برد که در رشته‌های مورد نظر خلاقیت داشته باشند زیرا در غیر اینصورت بی‌فایده خواهد بود و حاصلی نخواهد داشت.

مهرانفر خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که این جشنواره تنها از عرض بزرگ نشود و به مهم‌ها هم که در روند برگزاری جشنواره مهم است بپردازد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران