تقدیر از رسانه‌های فعال در جشنواره بین‌المللی جام‌جم سیما

تقدیر از رسانه‌های فعال در جشنواره بین‌المللی جام‌جم سیما

خبرگزاری تسنیم: دبیر اجرایی سومین جشنواره جام‌جم گفت: رسانه هایی که بیشترین همکاری را با سومین جشنواره تلویزیونی جام‌جم داشته اند تقدیر می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیر محمدی دبیر اجرایی جشنواره جام‌جم گفت: در هر دوره از جشنواره پس از مراسم اختتامیه، از رسانه هایی که در پوشش برنامه‌ها و وقایع این رویداد مهم فرهنگی هنری بیشترین و موثرترین تلاش را داشته‌اند، تقدیر و تجلیل می‌شوند.

دبیر اجرایی سومین جشنواره تلویزیونی جام جم ادامه داد: در این دوره از جشنواره تقدیر از رسانه‌ها به صورت تفکیک شده انجام می‌شود و از میان رسانه‌های مجازی شامل خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری دو رسانه و ازمیان رسانه‌های مکتوب (چاپی شامل روزنامه‌ها، هفته نامه‌ها و مجلات)، برنامه‌ها و بخش‌های خبری تلویزیون و برنامه‌های خبری و رادیویی هر کدام یک رسانه تقدیر خواهند شد.

وی انتخاب رسانه‌های فعال را براساس شاخص‌های کمی و کیفی مشخص شده از سوی دبیرخانه جشنواره دانست و گفت: از جمله شاخص‌های کمی می‌توان به تنوع و توجه در گفتگو، مصاحبه و یادداشت‌های رسانه‌ها به  بخش‌های جشنواره و تعداد اخبار منتشر شده در هر رسانه اشاره کرد.

محمدی گستردگی موضوعی اخبار در هر رسانه را از دیگر شاخص‌های کمی دانست و اظهار داشت: جشنواره جام‌جم در 6 بخش مختلف برگزار می‌شود و تعداد موضوعاتی که در رسانه‌ها به آن‌ها پرداخته شده و پوشش خبری بخش‌های مختلف جشنواره از جمله معیارهای انتخاب رسانه‌ها است.

وی افزود: تعداد هنرمندان، برنامه سازان، کارشناسان و مسئولانی که هر رسانه درباره جشنواره  با آن‌ها گفت‌وگو کرده و سرعت انتشار اخبار هم از دیگر شاخص‌های کمی انتخاب رسانه‌هاست.

دبیر اجرایی جشنواره در ادامه به شاخص‌های کیفی انتخاب رسانه‌های فعال در جشنواره اشاره کرد و گفت: اثرگذاری اخبار و مطالب رسانه‌ها، نقد منصفانه و مشفقانه و کاربردی بودن آنها، مصاحبه با هنرمندان، برنامه سازان و کارشناسان شناخته شده و مطرح از جمله شاخص‌های کیفی برای انتخاب رسانه‌های فعال جشنواره است.

محمدی با اشاره به جوایز و لوح سپاس درنظرگرفته شده برای رسانه‌های فعال، اظهار داشت: این جوایز با توجه به زحمات و تلاش‌هایی که رسانه‌ها درهمراهی با جشنواره متقبل می‌شوند، ناچیز است  و قطعا ارزش فعالیت رسانه‌ها بسیار بیشتراست و این هدایا تنها به نشانه قدرشناسی و سپاسگذاری از اصحاب رسانه اهدا خواهد شد.

وی گفت: مراسم  تقدیر از رسانه‌های فعال سومین جشنواره بین المللی جام‌جم بعد از مراسم اختتامیه در اواخر دی یا اوایل بهمن ماه برگزار می شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران