ساخت فیلم «داره صبح میشه» در چهار اپیزود

ساخت فیلم «داره صبح میشه» در چهار اپیزود

خبرگزاری تسنیم: یلدا جبلی کارگردان و تدوین‌گر «داره صبح می شه»گفت: فیلم برداری این فیلم از ششم آذر آغاز شد و پس از ۲۸جلسه فیلمبرداری در هفته گذشته پایان یافت و الان هم خودم مشغول تدوین این فیلم هستم.

یلدا جبلی کارگردان و تدوین‌گر «داره صبح می شه» در‌گفت‌‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم گفت: فیلم برداری «داره صبح می شه» از ششم آذر آغاز شد و پس از 28جلسه فیلمبرداری پایان یافت و الان هم خودم مشغول تدوین این فیلم هستم.

جبلی با اشاره به اینکه فیلم در چهار اپیزود ساخته شده است افزود: چهار اپیزود فیلم در یک شب تا صبح می‌گذرد و هر اپیزود فیلم روایتگر یک داستان اجتماعی مستقل است و حضور یک شخصیت ثابت این چهار اپیزود را به هم مربوط کرده است.

این کارگردان جوان همچنین گفت: این فیلم در جشنواره امسال حضور نخواهد داشت و اگر تا جشنواره فیلم فجر سال دیگر به جشنواره دیگری این فیلم را نفرستم دوست دارم که این فیلم سال بعد در جشنواره فیلم فجر اکران شود ولی همه چیز بستگی به این دارد که فیلم  چگونه مسیر خود را پیدا می‌کند.

جبلی در مورد لیست بازیگران فیلم «داره صبح می‌شه» همچنین گفت: در این فیلم رویا نونهالی، امیرحسین آرمان، رعنا آزادی‌، مهدی احمدی، الهه حصاری، بابک کریمی، ارنواز صفری، فریبا جدی کار و گیلدا حمیدی ایفای نقش کردند.

لیست دیگر عوامل فیلم  به‌ این شرح است: تهیه کننده: فردین خلعتبری و تهیه‌کننده (در پروانه ساخت):علی لدنی، نویسنده فیلم‌نامه: سمیه تاجیک و یلدا جبلی، مدیر فیلم برداری: مجیدگرجیان، صدابرداران: حامدصمدزاده و محمودخرسند،  طراح‌صحنه: فردین خلعتبری، طراح لباس: مریم نعیم زداه، طراح چهره‌پردازی: محمد قومی، برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: علی هاشمی، مدیر تولید: مریم بهاری، منشی صحنه: سمیه ثابتی،دستیار تهیه کننده:آرش جبلی، عکاس فیلم: حبیب مجیدی.

انتهای‌پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران