تلاش مدیران دولتی برای باقی ماندن در مسئولیت ناپسند است

تلاش مدیران دولتی برای باقی ماندن در مسئولیت ناپسند است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه خوی گفت: تلاش عده‌ای از مدیران دولتی برای باقی ماندن در مسئولیت امری ناپسند و متضاد با شیوه مدیریت اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه حجت الاسلام سیدرضی موسوی شکوری امروز در شورای اداری خوی که با حضور نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه‌های دولتی تشکیل شد اظهار کرد: امیرمؤمنان علی(ع) می فرمایند، شما را به رها کردن این دنیا توصیه می‌کنم دنیایی که شما را رها می کند هر چند رها کـردن آن را دوسـت نداشتـه باشـید، پـس در عـزت دنیا و افتخارات آن رقابت نکنید زیرا عزت و افتخارات دنیا از بین رفتنی است.

عضو شورای حوزه‌های علمیه علمیه آذربایجان غربی گفت: با توجه به تغییر دولت و احتمال به وجود آمدن تغییرات در مسئولان شهرستانی لازم میدانم مواردی را یادآوری کنم.

وی تصریح کرد: معمولا بعد از تغییر دولت‌ها مدیران نیز تغییر پیدا می‌کنند و گاهی اتفاق می‌افتد که برخی از مسئولان قبلی تلاش می‌کنند برای باقی ماندن در مسئولیت خود واسطه پیدا بکنند که این با عزت نفس یک مسئول سازگاری ندارد.

وی در تبیین این دیدگاه افزود: امیرمؤمنان علی(ع) می فرماید، اَلْعَزیزُ بِغِیْرِ اللهِ ذَلیلٌ، بدین معنی که عزیز غیر خدایی ذلیل اسـت.

شکوری بیان کرد: بعضی از اشخاص حاشیه‌ای در شهرستان‌ها جلسـاتی تـشکیل می‌دهند و برای پست‌ها مسئول پیـدا مـی‌کنـند ایـن کـار غـلط است باید مسئولان از طریق روال قانونی انتخاب شوند و نباید تصمیم گیران را تـحت فـشار قـرار داد و معلـوم اسـت چنـین انتـخابی نه تنها به نفع شهرها نیست بلکه سبب بروز مشکلاتـی می‌شود.

امام جمعه خوی با نقل خاطره‌ای از رهبر معظم انقلاب گفت: ایشان در پایان دوران ریاست جمهوری در پاسخ به سوالی فرموده بود، من برای آینده خـودم هـیچ انتـظاری ندارم اگر امام تکلیف کنند که بروم مسئول عقیدتی پاسگاه ژاندارمری در سیستان و بـلوچسـتان بشـوم، میـروم چـون مـن سـرباز امـام هـستم.

شکوری تصریح کرد: باید همه کارگزاران نظام بویژه مسئولان، خود را پیرو مقام معظم رهبری بدانند و در هر کجا لازم شد آماده خدمت باشند.

انتهای پیام/ ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon