برگزاری کنگره تازه‌های گوارش و کبد کودکان در مشهد

برگزاری کنگره تازه‌های گوارش و کبد کودکان در مشهد

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت علمی علوم پزشکی مشهد گفت: کنگره بین المللی تازه‌های گوارش و کبد کودکان، درمان‌های نوین و چالش‌ها در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، حمید رضا کیانی‌فر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این کنگره 20 تا 22 فروردین 93 در محورهای تازه‌های بیماری‌های کبد کودکان، اصول تغذیه صحیح کودکان و بیماری‌های آنان، درمان‌های نوین در بیماری‌های گوارش کودکان، پروبیوتیک‌ها در درمان بیماری‌های گوارشی، معرفی موارد جالب، بلع جسم خارجی و مواد سوزاننده، مراقبت‌های پرستاری در بیماری گوارشی کودکان در مشهد برگزار می‌شود.

کیانی‌فر خاطرنشان کرد:‌ این کنگره با هدف بحث و تبادل نظر، جمع آوری اطلاعات جدید و روز جهان در زمینه درمان بیماری گوارش کودکان برگزار می‌شود.

وی افزود:‌ در این کنگره علاوه بر حضور متخصصان و پزشکان داخلی، صاحب نظرانی از کشورهای آمریکا، انگلیس، نیوزلند، ایتالیا و استرالیا حضور و سخنرانی دارند.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه فراخوان ارسال مقاله منتشر شده است اظهار کرد:‌ علاقه‌مندان تا نیمه بهمن ماه مهلت دارند مقالات خود در محورهای اعلام شده به پایگاه اطلاع رسانی کنگره ارسال کنند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon