مقتدایی: تسنیم از تحرک و چابکی ویژه‌ای برخوردار است

مقتدایی: تسنیم از تحرک و چابکی ویژه‌ای برخوردار است

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: خبرگزاری تسنیم در مدت کم فعالیت خود موفق شده که با تحرک و چابکی برای تولید و عرضه محتوای خبری فعال باشد.

عباس مقتدایی در حاشیه مراسم افتتاحیه دفتر خبرگزاری تسنیم در اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره عملکرد خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: حضور تسنیم در بخش‌های مختلفی که تولید خبر می‌کند به‌طور کامل مشهود است و در مدت کم فعالیت خود موفق شده که به‌عنوان یک مجموعه تولید خبر که دارای تحرک و چابکی برای تولید و عرضه محتوای خبری است نمایان شود.

وی افزود: البته خبرنگاران همکار تسنیم شاید کار سخت‌تری را در مقام مقایسه با سایر خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری داشته باشند، چراکه زمان باید بگذرد تا هر مجموعه رسانه‌ای شناخته شود و توفیقات لازم را به دست آورد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در مجموع خبرگزاری تسنیم که دیرتر وارد شده است، در برخی مواقع زودتر از دیگران به منابع خبری دست یافته است.

وی در بیان انتقادات و پیشنهادات خود راجع به خبرگزاری تسنیم بیان کرد: رعایت صداقت، توجه به سرعت در تولید، در نظر گرفتن دقت در انتقال مطالب، پایبند بودن به اخلاق اسلامی و دوری از شگردها و شیوه‌های نامطلوب غربی از مهمترین توصیه‌هایی است که می‌توان به این خبرگزاری داشت.

مقتدایی خاطرنشان کرد: در نظر گرفتن منافع امت اسلامی و نظام اسلامی ایران و معیارهای اساسی از مهم‌ترین توصیه‌هایی است که همه فعالان عرصه رسانه و خبر به‌ویژه رسانه ارزشی تسنیم به آن توجه ویژه داشته باشد.

انتهای پیام/ق*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon