وضعیت فعلی شاخص بورس الاکلنگی است/رشد دوباره بازار سرمایه از نیمه بهمن

وضعیت فعلی شاخص بورس الاکلنگی است/رشد دوباره بازار سرمایه از نیمه بهمن

خبرگزاری تسنیم: یک کارشناس بازار سرمایه با عادی خواندن نوسانات فعلی بورس گفت: از اواسط ماه آینده، بازار سرمایه دوباره رشد خوبی خواهد داشت.

ایمان تقوی زاده در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در خصوص وضعیت فعلی شاخص بورس و بازار سرمایه گفت: وضعیت فعلی شاخص در حال حاضر الاکلنگی است و نوسانات آن عادی و جهشی نخواهد بود.
وی افزود: وضعیت فعلی بازار سرمایه و شاخص با نوسان کمی تا نیمه بهمن ادامه می یابد و از اواسط ماه آینده، بازار سرمایه دوباره رشد خوبی خواهد داشت.
این کارشناس بازار سرمایه با رد حبابی بودن شاخص گفت: وضعیت فعلی قیمتها در بورس طبیعی است. ممکن است در برخی شرکتهای کوچک شرایط حبابی دیده شود، اما شرکتهای پیشرو و لیدر بورس وضعیت طبیعی دارند.
تقوی زاده در ادامه از اخبار سیاسی، گزارشات 9 ماهه شرکتها به ویژه در گروه دارویی و سیمانی و تعیین نرخ خوراک پتروشیمی ها به عنوان موارد اثرگذار بر شاخص در هفته های آینده یاد کرد.
این کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: شرکتهای گروه پتروشیمی در حال حاضر خود را اصلاح کرده اند؛ بعلاوه این که پتروشیمی ها از حاشیه سود خوبی نیز برخوردارند.
تقوی زاده با پیش بینی رشد شاخص بورس تا 100 هزار واحد افزود: افزایش عرضه سهام در بورس یکی از شیوه های مناسب برای جلوگیری از رشد تقاضا و حبابی شدن شاخص است.
این کارشناس کارگزاری آگاه به تازه واردان بازار سرمایه توصیه کرد: از رفتار هیجانی در بورس خودداری کرده و از صندوقهای سرمایه گذاری که ریسک کمتری دارند و سود تضمین شده ای را نیز نصیب آنها می کنند استفاده کنند.
انتهای پیام/

اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه