برای پیوستن به متین شرط مالی نگذاشتم/ برایم سخت بود بیرون بمانم

برای پیوستن به متین شرط مالی نگذاشتم/ برایم سخت بود بیرون بمانم

خبرگزاری تسنیم: بازیکن جدید تیم متین ورامین گفت: خیلی دوست داشتم در جمع بازیکنان متین ورامین باشم و برایم سخت بود که بیرون بمانم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرهاد نظری افشار، دریافت کننده پیشین تیم ملی والیبال به دلیل مصدومیت از ناحیه شانه‌ مجبور شد برای مدتی قید حضور در تیم ملی را بزند اما ادامه‌دار شدن این مصدومیت او را از لیگ هم دور کرد.

وی مدتی پیش برای شرکت در تمرینات تیم شهرداری ارومیه به این تیم رفت اما توقعی که از خودش داشت بیشتر از چیزی بود که او را راضی به بستن قرارداد کند. نظری افشار در این باره به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: حدود 2 هفته قبل به ارومیه رفتم  و تست دادم اما آنها احتیاج به بازیکنی داشتند که تیم را از بحران خارج کند، بنابراین نیاز به فرهاد نظری سالم و آماده داشتند، نه مصدوم. 

او ادامه داد: بعد از بازگشت از ارومیه قید بازی را زدم و خودم را آماده کردم تا اسفند ماه با شرکت در اردوهای تیم ملی به مرز آمادگی برسم که از باشگاه متین با من تماس گرفتند و گفتند که بانیولی - سرمربی تیم متین - می‌خواهد مرا ببیند. او از من تست گرفت اما تاکید کرد که هیچ فشاری به خودم نیاورم. او به شدت مراقب سلامتی بازیکنانش است و من او را یک مربی خوش‌فکر و دلسوز دیدم. 

نظری گفت: او بازی مرا پسندید ولی گفت باید به عنوان لیبرو و در پست دریافت‌کننده به تیم کمک کنم. من هم یک بازیکن حرفه‌ای هستم و از طرفی خیلی دوست داشتم در جمع بازیکنان متین ورامین باشم به همین بدون در گذاشتن شرط مالی باز هم پیراهن شماره 14 تیم را پوشیدم. من در چند سال گذشته همیشه با تیم‌های مختلف در پلی‌آف و فینال لیگ بوده‌ام و برایم سخت بود که بیرون بمانم. این نکته را هم بگویم که پر کردن جای حسن شیرکوند اصلا ساده نیست و کاری که او می‌تواند برای تیم انجام دهد از عهده هر کسی بر نمی‌آید.

تیم والیبال متین ورامین در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال، عصر فردا (چهارشنبه) در ارومیه به مصاف شهرداری این شهر می‌رود. 

انتهای پیام/ 

 

 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon