درخواست تعیین تکلیف سبد کالایی بازنشستگان تامین اجتماعی

درخواست تعیین تکلیف سبد کالایی بازنشستگان تامین اجتماعی

خبرگزاری تسنیم: رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی گفت: برای تعیین تکلیف سبد کالایی بازنشستگان تامین اجتماعی، به وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی نامه‌ای ارسال کردیم.

علی‌اصغر بیات در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: در خصوص پیگیری و شفاف‌سازی ارائه یا عدم ارائه سبد کالا به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی  نامه‌ای به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نوشتیم تا نگرانی جامعه هدف را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: در موارد اعلام شده به صورت شفاف ارائه سبد کالا به بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی مشخص نشده است.

وی با اشاره به ذکر نام بازنشستگان کشوری و لشگری در فهرست افرادی که سبد کالا دریافت می‌کنند، گفت: در این فهرست  ارائه سبد کالا به بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص نشده و با توجه به نیاز این قشر و حقوق و مستمری پائینی که دریافت می‌کنند باید تکلیف این موضوع روشن شود.

وی افزود: ما همچنان از تعیین نرخ 18 درصدی برای افزایش حقوق مستمری‌بگیران ناراضی هستیم چرا که معتقدیم این افزایش باید بر اساس نرخ تورم صورت گیرد تا اقشار آسیب‌پذیر مانند بازنشستگان در گذران امورات زندگی با مشکل مواجه نشوند.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon