ممکن است به تیم شهرداری ارومیه بازگردم

ممکن است به تیم شهرداری ارومیه بازگردم

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: سال آینده برای بازگشت به تیم شهرداری ارومیه به عنوان تیم شهر زادگاهم فکر خواهم کرد.

سعید معروف در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیـه، ضمن اشاره به دیدار نفس گیر دو تیم متین ورامین و شهرداری ارومیـه اظهار کرد: تقابل والیبال ارومیـه و ورامین در سال های اخیر همواره زیبا، حساس و دیدنی بوده است، به عقیده من امروز تماشاگران پرشور ارومیـه ای از تماشای این دیدار جذاب لذت بردند.

کاپیتان ارومیـه‌ای تیم ملی والیبال ادامه داد: البته میتوانستیم با هر سه امتیاز بازی ارومیـه ای را ترک کنیم، اما فشار تماشاگران و عملکرد مناسب تیم شهرداری این اجازه را به ما نداد.

وی تماشاگران ارومیـه‌ای را از هواداران منحصر به فرد والیبال کشور خوانده و افزود: بازی در ارومیـه و در ورزشگاه غدیر این شهر برای هر تیمی سخت است.

بازیکن تیم متین ورامین تصریح کرد: تیم های خوبی در این ورزشگاه به زانو درآمده اند، اما خوشبختانه با تلاش بازکنان متین توانستیم شهرداری را در ارومیـه شکست بدهیم.

معروف درباره حضور  مجدد خود در والیبال شهر ارومیـه اظهار کرد: بازی در زادگاهم همیشه برایم لذت بخش بوده و به امید خدا سال آینده به این موضوع فکر می‌کنم.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon