کاله مازندران در بازی های دور برگشت پرقدرت ظاهر می‌شود

کاله مازندران در بازی های دور برگشت پرقدرت ظاهر می‌شود

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم کاله مازندران گفت: تیم والیبال کاله مازندران در بازی های دور برگشت خود پرقدرت ظاهر می شود.

بهروز عطایی پس از برتری تیمش برابر پیکان تهران در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در آمل اظهار کرد: تیم کاله در بازی های دور برگشت این رقابت ها پرقدرت تر از بازی های گذشته خود در مصاف با حریفان ظاهر خواهد شد.

 عطایی افزود: این نمایش پرقدرت ورو به جلو تیم کاله در بازی با پیکان در آمل کاملا مشهود بود و مطمئنآ در بازی های آینده کاله پرقدرت تر ظاهر خواهد شد.

وی گفت: همه تلاش کادرفنی و بازیکنان تیم کاله فراموش کردن بازی های کاوس وار بازی های دور رفت و شاد کردن هواداران صبور این تیم در بازی های آینده است.

سرمربی تیم کاله مازندران گفت: پیروزی ارزشمندی برابر پیکان در آمل کسب کردیم و در هفته هایی که کاله در امتیاز گیری با مشکل مواجه بود، به پیروزی مهمی دست یافتیم.

عطایی، از عملکرد شاگردانش برابر تیم پیکان به خصوص ملی پوش هلندی تیم کاله تمجید کرد و افزود: عملکرد نیکولاس فریکس پاسور خوب و خوش فکری بوده و توانایی او در ایجاد موقعیت برای مهاجمان تیم کاله مشهود بود.

وی گفت: در بازی های آینده از زوج فریکس و نریمان برای تقویت قوای تیمی استفاده خواهیم کرد.

سرمربی تیم کاله مازندران افزود: بازیهای امسال سخت تر و از فشردگی بالایی برخوردار بوده و کیفیت فنی بیشتر تیم ها در یک سطح رسیده است.

تیم والیبال کاله مازندران در چارچوب هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور شب گذشته در آمل برابر میهمان خود پیکان تهران با نتیجه سه بر یک پیروز شد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon