روابط عمومی امور عشایر ایلام برتر کشوری شناخته شد

روابط عمومی امور عشایر ایلام برتر کشوری شناخته شد

خبرگزاری تسنیم: مدیر امور عشایر استان ایلام از کسب عنوان برتر روابط عمومی امور عشایر استان ایلام در کشور خبر داد.

علی سلیمی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام، اظهار کرد: روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان ایلام در بین ادارات کل امور عشایر کشور توانست به مقام برتر دست پیدا کند و تقدیر شود.

وی افزود: روابط عمومی امور عشایر استان ایلام به سبب فعالیت مناسب از سوی صدیق ریاست سازمان امور عشایر کشور تقدیر شد.

مدیر امور عشایر استان ایلام تصریح کرد: روابط عمومی می تواند در کنار مدیریت هر سازمانی نقشی ویژه و مهم داشته باشد و جای خوشحالی دارد که روابط عمومی امور عشایر استان ایلام نیز با دقت و دلسوزی تمام در این عرصه تلاش می کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در بخشی از لوح تقدیر از سوی رئیس سازمان امور عشایر کشور خطاب به مجتبی رشیدی آمده است:تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی صحیح و اصولی اخبار و اطلاعات و خدمات صادقانه نهادهای مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم شریف ایران امری است ارزشمند و قابل تحسین که پاداش دنیوی و اخروی آن در درگاه ایزد منان محفوظ است.

در این لوح آمده است: از این که با به کارگیری هنر و مهارت و دانش فضایی سالم برای اطلاع رسانی وسیع و وثیق  اخبار و رویداد های مرتبط با جامعه عزیز عشایر و ارتباطات صمیمانه و اثربخش بین مردم و سازمان فراهم کرده و خالصانه با حفظ مصالح سازمان و منافع همگان در راستای انجام رسالت خطیر و مهم روابط عمومی تلاش می کنید تشکر و قدردانی می کنیم.

انتهای پیام/ ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon