۷ روز سخت در انتظار تیم والیبال میزان است

7 روز سخت در انتظار تیم والیبال میزان است

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم والیبال میزان مشهد گفت: با توجه به سه دیدار خارج از خانه، هفت روز آینده شرایط سختی را پیش رو خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، جبار قوچان نژاد که تیمش فردا 25 دی ماه در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور میهمان تیم جواهری گنبد است، اظهار کرد: گنبدی‌ها والیبال را به خوبی می‌فهمند و طبیعتا بازی در خانه آنها کار سختی است.

وی افزود: باید همانند تمام بازی‌ها با بهره گیری از نقاط ضعف حریف و اجرای خوب تاکتیک‌ها، با تمرکز و اعتماد به نفس بازی و امتیازات کامل 3 بازی را کسب کنیم.

سرمربی تیم والیبال میزان بیان کرد: پس از این دیدار فرصت برگشتن به مشهد را نخواهیم داشت و باید روز یکشنبه 29 دی ماه در تهران به مصاف تیم پیکان برویم و روز چهارشنبه 2 بهمن ماه در بندرعباس میهمان آلومینیوم المهدی هستیم.

قوچان نژاد با بیان اینکه از ورزش دوستان استان می‌خواهیم که برای موفقیت ما دعا کنند، گفت: قطعا انرژی مثبت هواداران سبب می‌شود با انگیزه بیشتری در مسابقات شرکت کنیم و با دست پر به مشهد بازگردیم.

تیم والیبال میزان مشهد با پیروزی 3 بر صفر خود در روز یکشنبه 22 دی ماه مقابل نوین کشاورز، 29 امتیازی شد و پس از تیم‌های باریج اسانس 36 امتیازی و متین ورامین 30 امتیازی در مکان سوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon